29.08.2012
Metamorfoza sieci Ibis
Zakończyła się zmiana identyfikacji wizualnej hoteli Ibis. Zmiana logotypu to jeden z etapów rebrandingu marki wprowadzanego przez Accor.
Na fasadach wszystkich hoteli Ibis i Ibis budget pojawiły się nowe logotypy przypominające zielone, niebieskie i czerwone poduszki. Na wszystkich znajduje się nazwa Ibis, która łączy poszczególne marki. Rebranding marki wiąże się z otwarciem 5. nowych hoteli w Warszawie, Krakowie i Kownie na Litwie.
Grupa Orbis, która zarządza siecią Ibis, niemal rok pracowała nad stworzeniem nowego wizerunku obiektów. All seasons i Etap Hotel zmieniły się kolejno na ibis Style i ibis budget. Promocja związana z rebrandingiem obejmowała reklamę online, outodoor i działania przez social media.
POWRÓT Na fasadach wszystkich hoteli Ibis i Ibis budget pojawiły się nowe logotypy przypominające zielone, niebieskie i czerwone poduszki. Na wszystkich znajduje się nazwa Ibis, która łączy poszczególne marki. Rebranding marki wiąże się z otwarciem 5. nowych hoteli w Warszawie, Krakowie i Kownie na Litwie.
Grupa Orbis, która zarządza siecią Ibis, niemal rok pracowała nad stworzeniem nowego wizerunku obiektów. All seasons i Etap Hotel zmieniły się kolejno na ibis Style i ibis budget. Promocja związana z rebrandingiem obejmowała reklamę online, outodoor i działania przez social media.