Metamorfoza sieci Ibis

Zakończyła się zmiana identyfikacji wizualnej hoteli Ibis. Zmiana logotypu to jeden z etapów rebrandingu marki wprowadzanego przez Accor.

Na fasadach wszystkich hoteli Ibis i Ibis budget pojawiły się nowe logotypy przypominające zielone, niebieskie i czerwone poduszki. Na wszystkich znajduje się nazwa Ibis, która łączy poszczególne marki. Rebranding marki wiąże się z otwarciem 5. nowych hoteli w Warszawie, Krakowie i Kownie na Litwie.

Grupa Orbis, która zarządza siecią Ibis, niemal rok pracowała nad stworzeniem nowego wizerunku obiektów. All seasons i Etap Hotel zmieniły się kolejno na ibis Style i ibis budget. Promocja związana z rebrandingiem obejmowała reklamę online, outodoor i działania przez social media.

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Archiwum

Klaudia
Doradca ds. obiektów

Chcesz szybciej znaleźć obiekt
który spełnia Twoje kryteria ?

Nie musisz przeglądać dziesiątek obiektów. Napisz do nas na [email protected], a otrzymasz listę obiektów dopasowanych do Twoich preferencji i potrzeb.

Możesz również skorzystać z formularza na dedykowanej stronie Zapytaj doradcę.

Chcę wysłać formularz