Międzynarodowa Konferencja Organic Marketing Forum w MT Polska

W Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska po raz kolejny zorganizowana zostanie europejska wystawa produktów organicznych oraz konferencja networkingowa – Organic Marketing Forum. Z tej okazji do Warszawy przyjadą przedstawiciele branży z około 30 krajów. Podczas wydarzenia wystawcy prezentować będą szeroką gamę produktów ekologicznych, surowce naturalne, składniki i usługi. Na Organic Marketing Forum oprócz wystawy składa się również konferencja z udziałem ekspertów i przedstawicieli branży, warsztaty i sesje networkingowe oraz wyjazdy studyjne do przedsiębiorstw działających na rynku organicznym. Impreza odbędzie się przy ul. Marsa 56c w Warszawie w dniach 17-18 czerwca br., a ostatni dzień spotkania 19 czerwca, zostanie przeznaczony na wizyty w firmach. Organizatorem wydarzenia jest EkoConnect.


- Dzięki synergii tak wielu elementów jak wystawa, konferencje, warsztaty z sesjami networkingowymi czy wyjazdy studyjne do firm, Organic Marketing Forum bardzo dobrze sprawdza się jako platforma do budowania sieci kontaktów oraz cenne źródło teoretycznej i praktycznej wiedzy o branży organicznej. Cieszy fakt, że po raz kolejny będziemy mogli gościć przedstawicieli tego rynku w naszym obiekcie. Jako profesjonalne i nowoczesne centrum biznesowe, które stwarza szereg możliwości aranżacyjnych, MT Polska doskonale nadaje się do organizacji tego typu złożonych wydarzeń – mówi Bartosz Sosnowski, prezes MT Polska.


Na Organic Marketing Forum swoje oferty zaprezentują przetwórcy, producenci, hurtownicy, sprzedawcy i firmy zajmujące się importem oraz eksportem organicznych produktów spożywczych, surowców naturalnych oraz artykułów niespożywczych jak tekstylia czy kosmetyki. Co więcej, podczas wydarzenia nie zabraknie producentów rolnych, firm cateringowych, restauracji i ich dostawców. Na miejscu pojawią się także organizacje i instytucje, firmy doradcze czy przedsiębiorstwa usługowe. Wystawie towarzyszyć będą błyskawiczne prezentacje, konsultacje z ekspertami, a także spotkanie edukacyjne pod hasłem „O branży organicznej”. Pokazane zostaną również produkty w ramach konkursu Best of Organic.


Oprócz wystawy w programie tegorocznej edycji Organic Marketing Forum zaplanowano także konferencję z warsztatami, której motto brzmi „W biznesie liczą się kontakty”. Tematami przewodnimi spotkania będą współpraca między przedsiębiorstwami ekologicznymi z Europy Centralnej i Wschodniej, innowacyjne rozwiązania dla zrównoważonych strategii marketingowych oraz strategie współpracy, a także tworzenia sieci kontaktów między krajowymi i zagranicznymi firmami ekologicznymi. Ponadto zorganizowane zostaną m.in. Networkingowe Stoły Kooperacyjne, sesje Speed Networking, a także praktyczne wyjazdy studyjne, dzięki którym będzie można poznać zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa organicznego w Polsce.


Nowoczesne Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska, w którym odbędzie się Organic Marketing Forum położone jest w odległości 9 km od Dworca Centralnego, 6 km od Dworca Wschodniego i 14 km od lotniska Okęcie. Na miejsce można dojechać samochodem – obiekt zapewnia parking na 1500 miejsc oraz stały postój taksówek. W sąsiedztwie kursuje też 11 miejskich linii autobusowych z różnych punktów Warszawy, a także pociągi Kolei Mazowieckich ze Śródmieścia oraz Dworca Wschodniego i SKM.




***

Międzynarodowe Targi Polska to operator jednego z najnowocześniejszych obiektów wystawienniczo-eventowych w Polsce - Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska - zlokalizowanego przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Obiekt ten jest w pełni dostosowany do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zajmuje łącznie 15 200 mkw., z czego 10 000 mkw. stanowi funkcjonalna i klimatyzowana hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. nowoczesne zaplecze konferencyjno-biurowe.

Międzynarodowe Targi Polska jest też organizatorem wielu dużych i ważnych biznesowo imprez targowych, w tym China Expo Poland poświęconych współpracy handlowej z Chinami, Targów Event, Agroturystyka, Regionalia i Dziedzictwo.




INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zamek Janów Podlaski z wiosenną promocją LAST MINUTE dla firm!
Zamek Janów Podlaski z wiosenną promocją LAST MINUTE dla firm!

Odkryj wyjątkową ofertę konferencyjną Zamek Janów Podlaski! Skorzystaj z promocji LAST MINUTE dla firm, z komfortowymi salami i niezapomnianą atmosferą zamkowych wnętrz. Rezerwuj już teraz!

Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!
Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!

Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!

10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!
10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!

Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!

Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!
Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!

HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!

Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!
Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!

Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!

Archiwum