Na łamach magazynu Biznes Hotel pojawił się już po raz siódmy raport "Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce". Co roku analitycy zestawiają odpowiedzi respondentów na najważniejsze pytania związane z sytuacją obiektów konferencyjnych i hoteli, branżą spotkań MICE oraz marketingiem internetowym.
Respondenci, w tym przypadku właściciele hoteli i obiektów konferencyjnych, dzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z organizacją spotkań biznesowych. Mówią o swoich preferencjach i potrzebach. Zdradzają m.in. jakie branże najczęściej organizują szkolenia i konferencje w ich obiektach, w jakich dniach czy porach roku. Z raportu można również dowiedzieć się o sposobach spędzania wolnego czasu przez uczestników tych wydarzeń.
W tegorocznej edycji raportu "Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2018 r." wzięło udział 172 obiektów. Na pytania odpowiadali najczęściej właściciele i osoby zajmujące się marketingiem. Z raportu można się dowiedzieć zarówno o tendencjach związanych z zachowaniami klientów korporacyjnych na rynku szkoleń oraz konferencji, jak i o wyborach i kryteriach, na podstawie których właściciele podejmują swoje działania związane z reklamą i promocją swojego obiektu.
Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że portal MojeKonferencje.pl kolejny rok z rzędu uplasował się na pierwszej pozycji najpopularniejszych portali konferencyjnych z wynikiem 79,41 % w stosunku do 73,52 % z zeszłego roku. Cieszymy się i dziękujemy wszystkim naszym partnerom biznesowym za zaufanie i pozytywną opinię.
![](https://www.mojekonferencje.pl/media/summernote/5b3243c14e402_attachment.jpg)
Źródło: Biznes Hotel, nr 3(27)/2018 maj-czerwiec, s. 8
Zapraszamy wszystkie zainteresowane osoby do zapoznania się z raportem. Publikacja odpowiada na wiele nurtujących pytań i jest obiektywną analizą rynku branży spotkań. Obrazuje sytuację obiektów konferencyjnych w Polsce.
POBIERZ PEŁEN RAPORT
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]