MPI Chapter Business Summit 2012-2013




W Business Summit udział wzięli także przedstawiciele zarządu polskiego klubu MPI. Pierwszego dnia odbyła się sesja przedkonferencyjna przeznaczona dla prezesów elektów oddziałów MPI. W piątek uczestnicy mogli uczyć się, jak osiągać efekty poprzez wywieranie wpływu, w jaki sposób skutecznie nawiązywać i utrzymywać kontakty biznesowe i prywatne oraz jak najefektywniej je wykorzystywać. Popołudniowe grupowe warsztaty poświęcone były m.in. skutecznemu planowaniu, działaniom Fundacji MPI, finansowaniu organizacji. W sobotę w krótkich 25 minutowych sesjach uczestnicy wymieniali się swoimi doświadczeniami oraz dzielili problemami, z jakimi spotykają się w swoich działaniach w oddziałach MPI. Celem warsztatów było znajdowanie wspólnych rozwiązań. Konferencję zamknęło podsumowaniePrezesa MPI Kevina Hintona oraz poruszające wystąpienie Thoma Singera o roli kontaktów międzyludzkich w drodze do zawodowego i osobistego sukcesu.


Pozostałe dwa dni poświęcone były oddziałom europejskim i kanadyjskim. Zarząd MPI przygotował dla oddziałów europejskich specjalny długofalowy program, który umożliwia rozwój oddziałów w ramach globalnej organizacji, przy użyciu wsparcia szkoleniowego, marketingowego i finansowego MPI. Plan wchodzi w życie w roku 2013.


„Konferencja MPI w Dallas to wyśmienita platforma wymiany doświadczeń pomiędzy oddziałami MPI całego świata – podkreśla Wojciech Liszka Prezes MPI Poland Club. Dzięki temu możemy korzystać z wiedzy i doświadczeń tych, którzy robią to dużo lepiej od nas. Ale jest to także szansa dzielenia się doświadczeniami z innymi i nawiązywania kontaktów, które umożliwią nam organizowanie ciekawszych spotkań w Polsce i przyciągną tu ludzi a wraz z nimi nowe trendy, które już są obowiązujące na świecie, a u nas dopiero staną się obwiązujące za dwa, trzy lata. Tego typu spotkania dają nam szansę być o jeden krok przed innymi stowarzyszeniami branżowymi w Polsce, bo jako jedyni mamy dostęp do narzędzi organizacji globalnej i szybciej niż inni poznajemy zagrożenia, jakie stoją przed branża, ale też nowości i najnowocześniejsze rozwiązania”.


INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!
Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!

Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!

10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!
10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!

Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!

Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!
Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!

HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!

Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!
Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!

Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!

Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!
Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!

Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!

Archiwum