Szybkie wyszukiwanie
Pałac Żelechów
30.11.2021

MPI Poland organizuje Xmas Party i szkolenie z relacji z trudnym klientem.

MPI Poland organizuje Xmas Party i szkolenie z relacji z trudnym klientem.

10 grudnia odbędzie się kolejne praktyczne szkolenie autorskiego cyklu edukacyjnego Meeting Professional Excellence Classes organizowanego przez stowarzyszenie MPI Poland Chapter. 

„Trudny klient – jak sobie z nim radzić?” to szkolenie, które skierowane jest do osób mających na co dzień do czynienia z klientami (wewnętrznymi i zewnętrznymi), którzy chcą nauczyć się, jak radzić sobie z trudnymi klientami, jak się z nimi komunikować podczas współpracy i jaką postawę przyjąć, by zrealizować prywatne i zawodowe cele. 

Spotkanie odbędzie się stacjonarnie 10 grudnia w AC Hotel by Marriott Krakow i poprowdzi je Piotr Wiroński. Ma pomóc rozwinąć kompetencje organizatorów spotkań i osób, którzy mają kontakt z klientem.

Dzień wypełniony merytoryczną wiedzą zakończy się integracyjno-networkingowym Xmas Party, czyli przedświąteczną branżową zabawą. 

W ramach eventu przewidziano:

  • edukacyjny warsztat
  • wspólny lunch
  • wizja lokalna
  • atrakcja integracyjna
  • Xmas Party

Partnerami szkolenia i przedświątecznej zabawy są: AC Hotels by Marriott Krakow, MEETING15, SALON  REKLAMY i Catalyst Poland.  

Zachęcamy do rejestracji: 

https://meeting15.com/pl/buy/tickets/mpi-poland-chapter-mpec-trudny-klient-jak-sobie-z-nim-radzic 

INFORMACJA PRASOWA

POWRÓT

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Informujemy, że serwis korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza akceptację Polityki Cookies Zamknij zamknij