Hotel Moran****SPA
Szybkie wyszukiwanie
11.08.2016

Największe miasta regionu pod lupą Orbisu

Największe miasta regionu pod lupą Orbisu

Grupa hotelarska Orbis rozpoczyna nową strategię. Celem, na którym się skupi, ma być ekspansja w najważniejszych miastach regionu - przede wszystkim w stolicach i kluczowych centrach biznesowych. Pierwsze decyzje już zapadły.

Na ten moment Orbis posiada 140 obiektów w 34 miastach. Działają one w różny sposób, jeśli chodzi o strukturę właścicielską.

- Zdefiniowaliśmy lokacje, gdzie chcemy mieć hotele jako właściciel lub zarządca. To stolice i huby biznesowe Europy Centralnej. W innych lokalizacjach nasze hotele powinny działać w sposób franczyzowy - tłumaczy prezes Grupy Orbis, Gilles Clavie.

Dlatego też Orbis zamierza docierać do lokalnych partnerów, którzy znają specyfikę danego rynku.

- Chcemy rozwijać nasze różne sieci. Przykładem jest Ibis Style w Szczecinie. Inwestujemy w modernizację hoteli w miejscach, gdzie widzimy olbrzymi potencjał. To daje efekty. Jednocześnie trzymamy się zasady, by każda złotówka zainwestowana w hotel zwiększała wyniki nie tylko danego obiektu, ale i podnosiła rentowność całej sieci - dodaje Clavie.

To otwiera drogę do niestandardowych rozwiązań. Przykładem może być hotel Poznań Centrum, który będzie funkcjonował pod dwoma szyldami - Novotel i Ibis. - To duży hotel jak na poznański rynek. Tworząc z niego dwie marki przyciągniemy więcej nowych klientów - podsumowuje prezes Orbisu.

INFORMACJA PRASOWA

POWRÓT

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: news@mojekonferencje.pl
ikona mapa

Wyznacz trasę

Zaznacz obiekt na mapie, następnie uzupełnij adres
początkowy i kliknij przycisk "Wyślij".