Nowa dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu Sheraton Krakow

Agnieszka Najberek, nagrodzona tytułem „Osobowość Roku Mice Poland 2009” obejmuje stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu hotelu Sheraton w Krakowie. Do obowiązków Agnieszki Najberek będzie należało m. in.: wdrożenie strategii sprzedaży i marketingu hotelu oraz utrzymywanie relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi.

Agnieszka Najberek posiada bogate doświadczenie w branży hotelarskiej. Swoją karierę rozpoczęła w 1995 roku w warszawskim hotelu Le Meridien Bristol w dziale sprzedaży na stanowisku koordynatora w sekcji bankietów i konferencji. W obiekcie tym pełniła również funkcje kierownika administracyjnego w dziale bankietów oraz specjalisty ds. public relations. Przez większość kariery zawodowej Agnieszka Najberek związana była z siecią Starwood, gdzie pełniła stanowiska menedżerskie: kierownika sprzedaży grupowej i konferencyjnej w warszawskim Sheratonie oraz od 2007 roku dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu Sheraton Sopot Conference Center & SPA, który z sukcesem wprowadziła na rynek.

Poza pracą w sieci Starwood Hotels & Resorts, Agnieszka Najberek wzbogacała swoje doświadczenie zawodowe w jednej z czołowych agencji PR oraz Polish Business Roundtable Club. Agnieszka Najberek posiada również doświadczenie zagraniczne, które zdobyła w dziale sprzedaży greckiego biura podróży Grecomar.

Agnieszka jest absolwentką Wyższej Szkoły Dziennikarstwa w Warszawie, biegle posługuje się językiem angielskim. W 2009 roku została uznana za Osobowość Roku Mice Poland 2009 w kategorii Menadżer Obiektu.

Od jednego ze swoich poprzednich szefów usłyszałam kiedyś, że otwarcie hotelu to największy przywilej, jaki może spotkać hotelarza. Ja do tego dodałabym jeszcze jeden – praca w sieci, która daje możliwość rozwoju w różnych miejscach, z różnymi ludźmi i zawsze w pięknych hotelach. Jestem niezwykle szczęśliwa, że dołączam do hotelu, który ze swą silną pozycją na krakowskim rynku hotelowym będzie dla mnie nowym wyzwaniem i przygodą” – powiedziała nowa dyrektor sprzedaży
i marketingu.

Hotel Sheraton Kraków posiada 232 pokoje, sale konferencyjne, salę balową, restaurację, fitness center i basen. Wszystkie pokoje oraz apartamenty wyposażone są w rozwiązania telekomunikacyjne najnowszej generacji.

Hotel Sheraton Krakow zarządzany jest przez sieć Starwood Hotels & Resorts, która obecnie posiada w Polsce 6 obiektów: Sheraton Warsaw Hotel, Sheraton Kraków Hotel, Sheraton Poznan Hotel, The Westin Warsaw, Le Meridien Bristol oraz najnowszy – Sheraton Sopot Hotel Conference Center & Spa.

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!
Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!

Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!

10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!
10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!

Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!

Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!
Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!

HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!

Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!
Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!

Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!

Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!
Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!

Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!

Archiwum