NSC Hotels odbędzie się jeszcze w tym roku!

Przypomnijmy, że początkowo (w czasach przedcovidowych) NSC Hotels miało odbyć się 16 kwietnia. W zaistniałych okolicznościach organizatorzy musieli podjąć decyzję o odwołaniu imprezy. Otrzymaliśmy jednak bardzo radosną informację, że wydarzenie odbędzie się jeszcze w tym roku, a dokładniej 8 października. Nie uległo zmianie ani miejsce konferencji, ani główni prelegenci. Zmieniły się jednak tematy prelekcji i debaty - z wiadomych względów.
National Sales Congress Hotels miało na celu odpowiedzieć na najbardziej palące pytania dotyczące branży hotelowej. Wydarzenie miało służyć wymianie wzajemnych doświadczeń, dyskusji na temat tego, jak zwiększać sprzedaż, wzmacniać potencjał marketingowy mimo niskiego budżetu, jak radzić sobie z konkurencją i jak zapewnić 90-procentowe obłożenie hoteli nawet po sezonie.
Ale przyszedł marzec 2020 i już nic nie było takie samo. Świat stanął na głowie razem z branżą turystyczną i eventową. Mamy największy kryzys od 2008 roku. Teraz celem wszystkim nie jest już (jak raptem kilka miesięcy temu) podbój świata, ale celem jest przetrwanie na rynku.
NSC Hotels na pewno nie będzie takie samo, jak byłoby w kwietniu. Liczba miejsc jest ograniczona. Trzeba stosować się do wszystkich obostrzeń, z którymi się teraz mierzymy.
Prelegenci będą próbować doradzić, jak uchronić branże przed upadkiem i pomóc przedsiębiorstwom przetrwać trudny czas globalnego kryzysu. Odpowiedzą na takie pytania, jak m.in.:
- Jak pozyskiwać klientów w dobie kryzysu?
- Jak przygotować pracowników do obsługi gości?
- Jak utrzymać motywację pracowników w trudnych czasach?
- Z jakich programów skorzystać, by podtrzymać swój biznes?
- Jak skutecznie prowadzić komunikację marketingową w momencie kryzysu zdrowotnego?
- Jak przekonać ludzi do spędzania wakacji w Polsce?
- Jak utrzymać klienta na dłużej?
Lista prelegentów:
1. Jacek Walkiewicz – od dwudziestu pięciu lat aktywnie uczestniczy w rozwoju edukacji dorosłych
2. Miłosz Stanisławski – współzałożyciel marki HotelMania
3. Wojciech Herra – trener sprzedaży
4. Dagmara Pakulska – manager, szkoleniowiec, wykładowca akademicki
5. Marcin Fiuk – dyrektor sprzedaży i marketingu w branży hotelarskiej
6. Grzegorz Radłowski – ekspert z zakresu nauki profesji sprzedaży i zarządzania zespołami sprzedaży
7. Bogdan Sosnowski – jedenaście lat zarządzał kanałem zewnętrznych doradców biznesowych firmy PLAY
8. Łukasz Piekarski – dyrektor hotelu Puro Warszawa Centrum
9. Karol Bartkowski – ekspert od cold callingu i social sellingu
10. Jakub Mianowski – adwokat, od 10 lat wspólnik w kancelarii adwokackiej RMS Mianowski Sawicki
11. Agnieszka Maszner-Paprocka – ekonomistka z wykształcenia, dyrektor regionalny IGHP w woj. zachodniopomorskim
12. Marta Pakieła – była związana z polskimi sieciami, w tym Zdrojowa Hotels, Arche, Górskie Resorty.
NSC Hotels to trzy strefy:
– Scena „Sprzedaż” – najaktualniejsze zabiegi sprzedażowe, porady odnoszące się do wyjścia z kryzysu, wskazówki marketingowe, które pomogą w rozwoju biznesu
– Scena „Zarządzanie” – odpowiedź na pytanie, jak skutecznie kierować pracownikami, by zapewnić im komfort pracy i osiągnąć lepsze wyniki
– Networking i strefa wystawiennicza – platforma wymiany doświadczeń wśród profesjonalistów, konkurentów, potencjalnych partnerów czy inwestorów
Udział w Kongresie potwierdzony jest certyfikatem sygnowanym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia: Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz HotelManię. Na wydarzenie zaprasza także Srebrny Sponsor – Mattik House of scents – jeden z czołowych dystrybutorów rozwiązań zapachowych w Polsce.
MojeKonferencje.pl są PATRONEM MEDIALNYM konferencji - w tej kwestii nic się nie zmieniło ;)
National Sales Congress Hotels:
Miejsce: DoubleTree Hilton Warszawa
Termin: 8 października 2020
Więcej informacji i bilety można znaleźć na stronie internetowej https://nationalsales.pl/nsc-hotels-program-2/