Oferta dla organizatorów konferencji w Holiday Inn Warszawa Józefów

Dla osób planujących w okolicach Warszawy organizację spotkania firmowego w drugiej połowie czerwca, mamy dobrą wiadomość! Hotel Holiday Inn Warszawa Józefów przygotował specjalną ofertę dla organizatorów konferencji.
Oferta promocyjna dotyczy spotkań organizowanych między 17 a 30 czerwca 2019. Warunkiem jest grupa co najmniej 25 osób, która skorzysta z przynajmniej jednego noclegu.
Co ma do zaoferowania ten podwarszawski hotel organizatorom biznesowych wydarzeń?
Przede wszystkim nowoczesne i stylowo zaaranżowane sale konferencyjne i szkoleniowe o zróżnicowanej powierzchni eventowej. Niektóre z sal można ze sobą łączyć, co daje organizatorom spotkań biznesowych wiele możliwości. W największej konfiguracji zmieści się swobodnie nawet do 400 uczestników.
Goście Hotelu Holiday Inn Warszawa Józefów będą także zadowoleni z komfortowych pokoi, wyśmienitego jedzenia i rozbudowanej oferty rekreacyjnej. Obiekt posiada bowiem długą listę dodatkowych atrakcji, w tym m.in. park linowy, basen, Minigolf sportowy, namiot sferyczny, Grill House, miejsce na ognisko i najciekawszy teren piknikowy pod Warszawą!
W najnowszej ofercie dla organizatorów konferencji hotel proponuje:
- jedną salę konferencyjną gratis przy zamówieniu minimum lunchu lub kolacji oraz przerwy kawowej,
- jeden wybrany dodatek do przerwy gratis – przy zamówieniu przerwy kawowej,
- przy zamówieniu pakietu napoi przedłużymy Open Bar o 1 godzinę gratis,
- podwójną liczbę punktów, które wymienisz na bezpłatny pobyt w hotelu sieci IHG lub nagrody rzeczowe (w ramach programu IHG Business Rewards - promocja Double Points),
- miejsce ogniskowe gratis,
- bezpłatny parking,
- wstęp do Minigolfa Józefów - gratis.
Oferta ważna jest do 6 czerwca 2019, dlatego zarezerwuj już dziś termin na spotkanie firmowe na przełomie czerwca i lipca.
Szczegóły oferty!
Po więcej informacji zapraszamy tutaj:
tel. : +48 22 77 83 004,
e-mail: [email protected]
INFORMACJA PRASOWA