Podróżuj szlakiem Zielonej Kropki! Campanile z kolejną ciekawą kampanią

Polska i Włochy, Wielka Brytania i Daleki Wschód. Zielona Kropka odwiedza różne zakątki świata, by sprawdzić ofertę dla swoich fanów i odkryć przed nimi wyjątkowe miejsca. Nie wiecie o co nam chodzi? Już śpieszymy z wyjaśnieniem.
Zielona Kropka to brand hero marki Campanile należącej do międzynarodowej sieci Louvre Hotels Group. W ramach globalnej akcji #CampanileWelcomeTo zielony bohater ma w planach odwiedzenie aż 9 krajów i łącznie 23 destynacji. Swoją podróż Zielona Kropka rozpoczęła 23 czerwca i tak sobie będzie do końca roku podbijać różne ciekawe miejsca. Po co? By pokazać swoim followersom miejsca, których być może nie znają. A także przypomnieć, że w tych miejscach można spokojnie wypocząć w hotelach marki Campanile, ponieważ znajdują się one w wieluuu krajach na świecie.
Zielona Kropka co jakiś czas wrzuca na swoje media społecznościowe animowane pocztówki z podróży, by pokazać swoim Obserwującym, gdzie w danym momencie jest i dlaczego zdecydowała się wybrać akurat to miejsce.
– Akcja #CampanileWelcomeTo to wymyślona w Polsce kampania wizerunkowa o globalnym zasięgu. Działania mają charakter promocji krzyżowej. Włączyły się w nie Europa i Chiny. Animowane pocztówki będą udostępniane zarówno na krajowych profilach marki, jak i na profilach poszczególnych obiektów. Naszym celem jest nie tylko ukazanie całego bogactwa portfolio jednego z naszych wiodących brandów, ale także wzmocnienie wizerunku marki Campanile poprzez budowę wokół niej coraz większej i coraz bardziej zaangażowanej grupy odbiorców – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
Losy Zielonej Kropki możecie śledzić pod hashtagiem #CampanileWelcomeTo
INFORMACJA PRASOWA