Podsumowanie 5. Konferencji Event Biznes

Podsumowanie 5. Konferencji Event Biznes

W tym roku nasz portal MojeKonferencje.pl miał zaszczyt być patronem medialnym jednego z najgłośniejszych i najbardziej wyczekiwanych wydarzeń dla branży eventowej, czyli Konferencji Event Biznes.

19 października w Ptak Warsaw Expo zebrali się pracownicy, miłośnicy i eksperci z związani z szeroko pojętą organizacją wydarzeń firmowych. Poruszono ważne dla branży tematy, omówiono kwestie problemów oraz tendencji, a także poszerzono wiedzę uczestników na temat event marketingu. Organizatorem imprezy jest Stowarzyszenie Branży Eventowej. 

Założeniem 5. edycji Event Biznes było ukazanie, jakie możliwości posiadają narzędzia event marketingu w różnych aspektach działalności przedsiębiorstw, instytucji i stowarzyszeń. Dyrektor Programowa Konferencji, Prezes Zarządu SBE, Marta Chmielewska podkreśla, że w tym roku impreza miała pomóc w znalezieniu skutecznych metod radzenia sobie ze współczesnymi wyzwaniami branży. Program Event Biznes umożliwiał łatwy dostęp do najnowszych narzędzi pracy, a także skupiał się na przekazaniu praktycznej wiedzy uczestnikom.

Goście mogli na podstawie doświadczeń praktyków kreowania eventów zapoznać się z analizami trendów w socjologii, marketingu, a także rozwoju nowych technologii. Kluczowym elementem programu było porównanie wyników różnych strategii budowania marki, promocji oraz kompleksowym zarządzaniu produktem lub usługą poprzez event. Tegoroczny Event Biznes został podzielony na pięć bloków tematycznych: Wyzwania, Nowe technologie, Event w zintegrowanej komunikacji marketingowej,  Event w Employer brandingu, Przepisy prawa i standardy.


Podczas tematycznych spotkań przedstawiono przekrojowe analizy, studium przypadków projektów z wykorzystaniem różnego rodzaju wydarzeń, zmiany w przepisach o organizacji wydarzeń i odpowiedzialności organizatorów. W każdym bloku wypowiadali się eksperci i praktycy związani z daną dziedziną, dzięki czemu goście otrzymywali wiedzę z pierwszej ręki. Z okazji jubileuszu, poruszono także temat celebracji. Wykład prowadził ceniony i popularny polski językoznawca prof. Jerzy Bralczyk.

Uwagę uczestników w sposób niekonwencjonalny przykuło wystąpienie mistrzyni olimpijskiej w pływaniu, Otylii Jędrzejczak. W obrazowy sposób pokazała, że podstawą sukcesu jest ciężka, wieloetapowa praca zarówno indywidualna, jak i całego zespołu. Pod tym względem praca event managera wymaga podobnych cech charakteru, jakie są wymagane w sporcie.


Szkoleniowiec, dziennikarz oraz coach, Piotr Bucki poruszał temat narzędzi komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Mówił o sposobach ich wykorzystania i znaczeniu, jakie mają podczas organizacji wydarzenia. Adrian Kostrzębski, który pracuje w PR & sales director Turtle Entertainment Polska Sp. z o.o. mówił o o finale jednego z najlepiej rozpoznawanych wydarzeń e-sportowych na świecie. Natomiast Dawid Niemczyk będący starszym specjalistą Volkswagen Poznań przybliżył publiczności cele, wyzwania i efekty eventu na przykładzie jubileuszu 25-lecia Volkswagena w Poznaniu.

Dyrektor komunikacji korporacyjnej T-Mobile, Małgorzata Rybak- Dowżyk wyjaśniała jak można sprawić, aby event był kluczowym elementem w budowaniu zintegrowanej komunikacji. Można było także posłuchać socjologa dr Tomasza Sobierajskiego, który opowiadało o tym, co powinien wiedzieć dobry pracodawca o różnych nowych generacjach w społeczeństwie, ich oczekiwaniach i sposobach pracy.


Wśród występujących znaleźli się także goście zagraniczni. O nadchodzących rewolucjach w branży mówił Stephan Jung z CEO, InoventiQ Group, a Michiel PoolHead of Global Events External Activation and Engagement Ericsson podzielił się wiedzą dotyczącą zintegrowanego marketingu z perspektywy światowej marki. O roli eventu w całym procesie budowania marki pracodawcy w oparciu o praktyki międzynarodowe debatowała Maria Kirillova, dyrektor zarządzająca Baltic Event Industry Club.

Temat nowoczesnych rozwiązań w przemyśle spotkań poruszył wynalazca i programista Piotr Psyllos. Informatyk mówił o botach i uczeniu maszynowym. Można było także posłuchać konsultantów marketingu B2B Łukasza Kosuniak i Wiktora Łyczko. Zaś Paweł Tyszkiewicz pełniący funkcję pełnomocnika Zarządu SAR, w oparciu o zapisy Białej Księgi Komunikacji Marketingowej, podsumował dialog branżowy pomiędzy klientami a agencjami.


Konferencja Event Biznes zakończyła się debatą na temat zbliżających się wyzwań i regulacji, w organizacji eventów, która poprowadziła Magdalena Kondas, dyrektor programową spotkania oraz redaktor naczelna MeetingPlanner.pl.

Podczas panelu wypowiadali się: Marta Chmielewska (prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej, prezes Mea Group), Sebastian Oprządek (prezes Zarządu El-Padre, KAE), Krzysztof Celuch (prorektor Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji, prezes Celuch Consulting), Mariusz Geraltowski (prezes Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów), Joanna Cendrowska (dyrektor ds. marketingu i komunikacji, rzecznik pras. Grupy Eiffage w Polsce) i mec. Michał Kibil (adwokat, partner zarządzający w kancelarii Kibil i Partnerzy).


Po sukcesie tegorocznej imprezy, Stowarzyszenie Branży Eventowej już zapowiedziało szóstą edycję Event Biznes, która odbędzie się jesienią 2019 roku w Global Expo w Warszawie. Zdecydowanie nie możemy się doczekać. Czekamy z niecierpliwością na kolejną dawkę praktycznej wiedzy i umiejętności, które pozwolą dalej rozwijać branżę spotkań w Polsce.


INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!
Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!

Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.

Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace
Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace

Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.

Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!
Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!

Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz