Podsumowanie Direct Booking Kongres Polska

Portal MojeKonferencje.pl miał przyjemność pełnić rolę patrona medialnego jednego z najciekawszych wydarzeń tego roku, czyli Direct Booking Kogres. Wydarzenie odbyło się po raz pierwszy w Polsce 19 listopada. Wzięło w nim udział blisko 200 specjalistów oraz praktyków związanych z branżą hotelarską i marketingową. Organizatorem tego wyjątkowego eventu był Bookassist Polska, lider technologii rezerwacji bezpośrednich na terenie Europy.
W Direct Booking Kogres wzięło udział 130 specjalistów z branży HoReCa, dyrektorów hotelów, revenue i marketing managerów, wystąpiło 14 prelegentów wyszczególnionych z największych firm wiodących w branży hotelarskiej. Odbyło się pięć wykładów eksperckich, dwa panele dyskusyjne poruszających tematy rewolucji oraz trenów w hotelarstwie.
Nie brakowało również możliwości pracy bezpośredniej podczas dwóch sesji workshopów i ośmiu warsztatów odbywających się z partnerami kongresu. Poza networkingiem, goście mogli wziąć udział w szeregu rozmów ze specjalistami oraz zdobyć nowe, międzynarodowe kontakty.
Kongres został rozpoczęty analizą rynku europejskiego. Wystąpienie Founder & CEO Bookassist poprowadzili eksperci Des O'Mahony, podając szereg praktycznych wskazówek służących poprawie konwersji oraz maksymalizacji przychodów hotelu, dzięki wykorzystaniu stron internetowych, online marketingu oraz silnika rezerwacji.
Podczas kolejnych wykładów omawiano algorytmy Google Hotel Ads, Tripadvisor oraz Bookassist metasearch z uwzględnieniem konkurencji na rynku internetowym. Natomiast Satyan Joshi reprezentujący Google skupił się na przedstawieniu drogi, jaką klient pokonuje do rezerwacji, analizując przy tym wszystkie bodźce, które wpływają na ostateczną decyzję.
Podczas Chief Business Development Officer, Kris Glabinski z Lybra.tech zaprezentował wykorzystanie sztucznej inteligencji w erze rozwoju revenue managementu. Goście mogli zobaczyć, jak powinna wyglądać idealna ścieżka rezerwacji oraz sposób działania Tripadvisor. W dalszej części kongresu można było poznać narzędzia Bookassist. O usługach dającym gwarancję zwrotu inwestycji mówił Jacopo Rita z Head of Product Metasearch.
Podczas kończących wydarzenie paneli, goście mogli zapoznać się szeroko pojętą rewolucją w AI. Każdy z uczestników Direct Booking mógł wybrać pomiędzy dwoma warsztatami poruszającymi tematy, takie jak: CRM, email marketing, social media, strategia komunikacji, optymalizacja działań w celu zwiększenia revenue, zarządzanie kampaniami metasearch, narzędzia revenue managementu i wpływ nowych technologii na branżę.
Szczerze dziękujemy organizatorom za ciężką pracę oraz poświęcony czas, a także wszystkim uczestnikom przybyłym na wydarzenie. Dzięki zaangażowaniu tak wielu osób polska branża hotelarska rozwija się coraz bardziej, podnosząc jakość świadczonych usług. Kongres także nam dodał dodatkowej motywacji do dalszej pracy! Czekamy z niecierpliwością na kolejną edycję!
Więcej informacji pod adresem: www.directbookingkongres.pl
INFORMACJA PRASOWA