Podsumowanie i prognoza na przyszłość - nowy artykuł na blogu PromocjaHotelu.pl

Na blogu PromocjaHotelu.pl pojawił się nowy artykuł, w którym autorka na podstawie raportu "Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2020 roku" próbuje podsumować minione miesiące i odpowiedzieć na pytanie, jaki będzie 2021 rok.
Paulina Lubieniecka (manager ds. marketingu, MojeKonferencje.pl) swój artykuł rozpoczyna od przywołania najważniejszych danych i wykresów, które możemy też znaleźć w RAPORCIE TUTAJ. Dowiemy się z nich np. ile szkoleń i konferencji odbyło się od stycznia do czerwca, jaki był średni przychód z organizacji szkolenia i konferencji, czy spadły przychody hotelarzom, ile wydarzeń odwołano, a ile przeniesiono na inny termin, jaki był główny powód odwoływania lub przekładania eventów.
Z artykułu dowiemy się też, jakie nastawienie mają właściciele hoteli i obiektów konferencyjnych do powrotu konferencji i szkoleń w tradycyjnej formie, a także jakie działania marketingowe podjęli, by przetrwać na rynku. Zarówno artykuł na blogu, jak i sam Raport wskazuje także, w które serwisy konferencyjne warto inwestować. I tu musimy się pochwalić - serwis MojeKonferencje.pl po raz kolejny został wskazany przed respondentów jako ten najskuteczniejszy. Zaufanie i zadowolenie klientów to dla nas największe wyróżnienie i bardzo nas cieszy, że kolejny raz jesteśmy przez Państwa wskazywani najczęściej. Dziękujemy!
Z artykułu Pauliny Lubienieckiej dowiemy się również, czy warto inwestować w streaming i jak wykorzystać wnętrza obiektu, by nie świeciły pustkami.
Zapraszamy do przeczytania całego artykułu: