Szybkie wyszukiwanie
NEPTUNO Resort & Spa
30.11.2021

Program Pets Friendly gwarantem komfortowego pobytu czworonogów i ich właścicieli w hotelu

Program Pets Friendly gwarantem komfortowego pobytu czworonogów i ich właścicieli w hotelu

Jeśli lubicie podróżować ze swoimi czworonożnymi przyjaciółmi, zapewne wiecie, że znaleźć hotel, który oferuje komfort zarówno zwierzakom, jak i ich właścicielom wcale nie jest tak łatwo. Niektóre obiekty reklamują się, że są przyjazne zwierzętom, ale w praktyce ciężko znaleźć jakieś udogodnienia, które by to udowadniały.

Właśnie z miłości i troski do kotów i psów Louvre Hotels Group od kilku lat rozwija w Europie swój projekt Pets Friendly. U nas w Polsce projekt został zapoczątkowany 5 lat temu kampanią pilotażową w hotelu Campanile Bydgoszcz. Obecnie program Pets Friendly jest wyróżnikiem marek zrzeszonych w Louvre Hotels Group. Wszystkie własnościowe hotele sieci w Polsce oferują jednolioty standard usług dedykowanych zwierzakom i ich właścicielom.

W jakich hotelach możemy nocować z naszym pupilem?

Bez względu na to, jaki standard wybierzesz, jest to możliwe! Możesz przyjechać do ekonomicznego hotelu marki Premiere Classe, 2- lub 3-gwiazdkowego hotelu Campanile, a nawet do 4-gwiazdkowego hotelu pod szyldem Golden Tulip


Jakie udogodnienia czekają na nasze psiaki i kociaki?

W przestrzeniach wspólnych na czworonogów czekają miski ze świeżą wodą, a w pokojach zestaw zabawek. W ramach pakietu powitalnego oprócz zabawek dla zwierzaków, goście znajdą również komplet wskazówek dotyczących etykiety, która obowiązuje przebywające w hotelu zwierzaki. 


Pamiętajmy, że ważny jest nie tylko komfort nasz i naszych pupili, ale również komfort innych gości - również tych podróżujących bez zwierząt. 

– Program opiera się przede wszystkim na kulturze, którą kształtujemy w naszych hotelach. Chodzi nam o coś więcej niż tylko o opakowanie usługi pobytu ze zwierzęciem w zestaw gadżetów. Logo Pets Friendly, które wita gości w progach naszych hoteli, to znak, że trafili w miejsce, gdzie rozumie się ich potrzeby. Dzięki doświadczeniu i opiniom zbieranym przez ostatnie 5 lat nasze załogi są dobrze przygotowane na wizytę czworonogów. Goście zawsze mogą liczyć na życzliwość i wsparcie, a także na wskazówki dotyczące innych przyjaznych dla zwierząt miejsc w okolicy – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.

INFORMACJA PRASOWA

POWRÓT

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Informujemy, że serwis korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza akceptację Polityki Cookies Zamknij zamknij