mazowieckie
Z początkiem czerwca ruszyła sprzedaż biletów na III edycję konferencji skutecznego biznesu w przemyśle spotkań Event Biznes. Konferencja odbędzie się już 18 października 2016 r. w centrum konferencyjnym EXPO XXI Warszawa przy ulicy Prądzyńskiego. Tylko do końca bieżącego miesiąca pakiet dla uczestnika dostępny jest w niższej cenie 395 złotych (netto). Jak co roku organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE).
III edycja konferencji Event Biznes
Poświęcona jest w pełni tematyce eventu, jako jednego z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, pozwalających dotrzeć bezpośrednio do grup docelowych realizowanych projektów i z powodzeniem realizować cele biznesowe. Konferencja skierowana jest przede wszystkim do managerów i dyrektorów działów marketingu, do managerów i specjalistów z działów zakupów oraz członków zarządów odpowiedzialnych za komunikację w swoich firmach. Spotkanie ma na celu zapoznanie uczestników z nowoczesnymi formami promocji służącymi budowaniu marki oraz ukazanie możliwości i korzyści sprzedażowych i wizerunkowych płynących z wykorzystania event marketingu. Do współpracy zaangażowano; przedstawicieli agencji eventowych, klientów przemysłu spotkań, reprezentantów świata nauki oraz mediów skupionych w Radzie Programowej, powołanej do opracowaniem programu konferencji. Tematyka III edycja skupiona zostanie na edukacji i inspiracji w świecie branży spotkań. Pomysłodawcą konferencji jest Stowarzyszenie Branży Eventowej.
Promocja biletowa do końca czerwca
Bilety w specjalnej promocyjnej cenie dostępne są na stronie www.eventbiznes.pl w zakładce cennik. Koszt uczestnictwa zawiera udział w konferencji, pełen pakiet wyżywienia podczas eventu oraz inserty i pakiet startowy udostępniany podczas rejestracji (w dniu konferencji). Koszt wejściówki to 395 złotych (netto) dla członków Stowarzyszenia Branży Eventowej to kwota 198 złotych (netto).
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!
Odkryj możliwości organizacji wydarzeń biznesowych i kulturalnych w najnowocześniejszych Multikinach w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Gdańsku. Obiekty zapewniają unikalne doznania audiowizualne oraz doskonałe warunki dla efektywnej komunikacji.
Odkryj niepowtarzalne doświadczenie kulinarno-muzyczne w sercu Warszawy. MOXO Restaurant & Club to połączenie wyrafinowanej kuchni, energetycznej atmosfery klubowej i spektakularnej przestrzeni eventowej. Zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe lub wieczór pełen smaku i muzyki w MOXO już dziś!
Multikina w Warszawie to nie tylko miejsca projekcji filmów, ale także doskonałe przestrzenie na konferencje i spotkania biznesowe. Oferując najnowocześniejsze wyposażenie i bogatą gamę usług dodatkowych, Multikina zapewniają niezapomniane doznania zarówno kulturalne, jak i biznesowe.
Zaplanuj swoje biznesowe wydarzenie w eleganckim Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto. Doskonała lokalizacja, obszerne centrum konferencyjne, wyśmienita kuchnia i liczne udogodnienia sprawią, że Twoje spotkanie będzie niezapomnianym sukcesem.