Rusza konkurs na projekt maskotki Targów Event

Najciekawsze projekty maskotki Targów Event, jednego z najważniejszych wydarzeń dla branży w Polsce, zostaną wyłonione w konkursie organizowanym w ramach IV edycji Targów Event 2012. Na osoby, które zaprezentują najlepsze prace czekają wyjątkowe nagrody. Zwycięzca otrzyma voucher na dwuososbowy weekend w hotelu Zamek na Skale, gdzie czekać będzie szereg atrakcji. Za drugą lokatę przewidziano kurs kulinarny dla dwóch osób, a zdobywca trzeciego miejsca zostanie uhonorowany voucherem na organizację eventu dla 20 osób w warszawskim Budda Bag. IV Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2012 odbędą się w dniach 3-4 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

- Gdzie szukać ciekawych pomysłów na maskotkę Targów Event? To oczywiste, że wśród uczestników imprezy. Bez wątpienia przecież cechują się dużą dozą kreatywności. Liczymy, że dostarczą nam wiele ciekawych i oryginalnych prac. W oparciu o zwycięski projekt wyprodukowana zostanie maskotka, która promować będzie Targi Event, czyli jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży. Zachęcamy wszystkich do przesyłania swoich pomysłów. Tym bardziej, że przewidujemy wyjątkowe nagrody – mówi Bartosz Sosnowski, prezes zarządu MT Polska, organizatora Targów Event.

Jak uczestniczyć w konkursie?
Prace należy przygotować w wersji kolorowej oraz czarno-białej w 3 rzutach i dostarczyć je jako wydruki w formacie A4 lub w postaci elektronicznej (na płycie CD w pliku PDF). Zgłoszenia muszą zawierać projekt maskotki w dwóch wielkościach – o wysokości 15 cm oraz w wersji pomniejszonej do 3 cm. Jury oceniać będzie wartość artystyczną projektu oraz możliwości jego realizacji. Więcej szczegółów nt. wymagań technicznych dostępnych jest w regulaminie konkursu na http://www.facebook.com/TargiEvent. Propozycje należy nadsyłać do 21 września br. na adres Międzynarodowe Targi Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Makowskiej 95, 04-307 Warszawa z dopiskiem KONKURS NA MASKOTKĘ. Ogłoszenie wyników i ceremonia wręczenia nagród odbędzie się podczas Targów Event w dniu 3 października 2012.

Niezapomniany event krok po kroku
Targi Event zaprezentują bogaty katalog produktów, usług i rozwiązań, które są konieczne, by od początku do końca przygotować w pełni profesjonalny i przyciągający event. Na stoiskach pojawią się różnorodne propozycje od sprzętu i technologii dla eventów, przez fascynujące atrakcje eventowe po obiekty na organizację wydarzeń. Na targach nie zabraknie też firm zajmujących się bezpieczeństwem imprez, dostarczaniem cateringu czy usług barmańskich, a także wszelakich agencji odpowiadających za obsługę personalną eventów. Poza tym na stoiskach zaprezentowane zostaną też propozycje reklamowe jak maszty, balony, standy, ekrany ledowe czy odzież i gadżety reklamowe

Biznes i rozrywka
Obok kompleksowej oferty prezentowanej przez wystawców na zwiedzających Targów Event czekać będą inspirujące spotkania i szkolenia. W tym roku zaplanowano m.in. konferencję z udziałem polskich i międzynarodowych ekspertów – „Event = kasa. Czyli o pieniądzach w eventach”. Podczas spotkania omówione zostaną m.in. kwestie zwrotu z inwestycji w eventach, organizacji wydarzeń w Brandenburgii czy promocji regionu poprzez eventy. Eksperci opowiedzą też o współpracy na linii zleceniodawcy–organizatorzy wydarzeń na przykładzie Niemiec, branży eventowej na Litwie, a także budżecie Biur Promocji Miast. Oprócz licznych szkoleń na uczestników Targów Event czekać będzie też wiele atrakcji. W tym roku na hali targowej powstanie Networking Zone. Na rozległej przestrzeni przedzielonej lodowym barem po jednej stronie stworzona zostanie strefa WORK, która zapewni komfortowe warunki do poszukiwania partnerów, prezentacji ofert i rozmów biznesowych. Po drugiej stronie baru przygotowana zostanie strefa rozrywki NET, gdzie czekać będą różnorodne turnieje, gry i pokazy.

Patroni i partnerzy Targów Event
Patronami merytorycznymi IV edycji Targów Event są Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE, Związek Firm Public Relations i Meeting Planner. MICE Poland został partnerem branżowym wydarzenia, a Proto.pl i Marketing przy Kawie - patronami internetowymi.

Na Targi Event 2012 obowiązuje rejestracja. By wziąć bezpłatnie udział w wydarzeniu należy zapisać się on-line na www.targievent.pl/rejestracja do 15 września br. Więcej informacji o targach na stronie www.targievent.pl

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!
Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!

Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!

10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!
10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!

Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!

Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!
Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!

HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!

Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!
Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!

Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!

Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!
Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!

Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!

Archiwum