mazowieckie
Nie jest łatwo w Warszawie znaleźć odpowiednią salę szkoleniową, która spełniałaby wszystkie warunki postawione przez organizatorów spotkań biznesowych: blisko do centrum miasta, nowoczesny sprzęt i niska cena. Naprzeciw tym potrzebom wyszli właściciele Meeting Room.
Nowoczesne biuro na Saskiej Kępie w Warszawie oferuje swoim gościom salę szkoleniową o powierzchni 17,8 m2. Pomieszczenie jest na tyle przestronne, by móc je dowolnie aranżować tak, by jak najlepiej odpowiadały potrzebom organizatorów i uczestników spotkania. To kameralna sala, która pomieści ok. 12 osób - doskonałe miejsce na małe konferencje, szkolenia lub spotkania z klientami i kontrahentami. Goście znajdą w niej niezbędny sprzęt, który sprawdzi się podczas każdego eventu.
Na terenie biura Meeting Room znajduje się również Pokój Biznesowy I i mniejsze pomieszczenia - idealne na kameralne spotkania biznesowe lub jako miejsce do indywidualnej pracy.
Właściciele Meeting Room pomyśleli o wszystkich potrzebach swoich gości, dlatego na terenie budynku mieści się również łazienka. Biuro oferuje także całodzienną obsługę techniczną sprzętu i bezprzewodowy internet. Do dyspozycji gości są również materiały piśmiennicze, skaner i drukarka.
Na specjalne życzenie i w razie potrzeby personel Meeting Room zajmie się kompleksową obsługą cateringową. Istnieje możliwość zamówienia cateringu z dostawą oraz całodziennego bufetu kawowego w postaci kawy, herbaty, wody i ciastek.
Dodatkowym atutem Meeting Room jest jego lokalizacja. Zaledwie 10 minut dzieli biuro od ścisłego centrum Warszawy, co w tak dużym mieście nie jest wcale oczywiste. Obiekt sąsiaduje z ulicą Francuską, na której znajduje się wiele interesujących restauracji i kawiarni, do których można się udać po skończonym szkoleniu lub w przerwach konferencji.
Cennik (Sala szkoleniowa)
Cały Dzień (8h) - 250 zł
Pół Dnia (4h) - 150 zł
1h - 50 zł
Cennik (Pokój Biznesowy I)
Cały Dzień (8h) - 150 zł
Pół Dnia (4h) - 100 zł
1h - 50 zł
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!
Odkryj możliwości organizacji wydarzeń biznesowych i kulturalnych w najnowocześniejszych Multikinach w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Gdańsku. Obiekty zapewniają unikalne doznania audiowizualne oraz doskonałe warunki dla efektywnej komunikacji.
Odkryj niepowtarzalne doświadczenie kulinarno-muzyczne w sercu Warszawy. MOXO Restaurant & Club to połączenie wyrafinowanej kuchni, energetycznej atmosfery klubowej i spektakularnej przestrzeni eventowej. Zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe lub wieczór pełen smaku i muzyki w MOXO już dziś!
Multikina w Warszawie to nie tylko miejsca projekcji filmów, ale także doskonałe przestrzenie na konferencje i spotkania biznesowe. Oferując najnowocześniejsze wyposażenie i bogatą gamę usług dodatkowych, Multikina zapewniają niezapomniane doznania zarówno kulturalne, jak i biznesowe.
Zaplanuj swoje biznesowe wydarzenie w eleganckim Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto. Doskonała lokalizacja, obszerne centrum konferencyjne, wyśmienita kuchnia i liczne udogodnienia sprawią, że Twoje spotkanie będzie niezapomnianym sukcesem.