SBE reaktywuje Kodeks Dobrych Praktyk
Organizacja dużych eventów to rozbudowany proces, który angażuje wiele osób na różnych płaszczyznach. Jaka powinna przebiegać współpraca na lini klient - agencja, agencja - dostawca czy dostawca - pracownik?
Gorący okres dla branży skłonił Radę Etyki przy Stowarzyszeniu Branży Eventowej do reaktywacji Kodeksu Dobrych Praktyk z 2016 roku, który właśnie rozwiewa takie wątpliwości i zawiera etyczne standardy i wartości, które powinny być przestrzegane w takich współpracach.
Kodeks Dobrych Praktyk to dokument, który powstał głównie w celach edukacyjnych. Miał też na celu wspierać i umacniać całą branżę eventową. Reaktywacja kodeksu jest odpowiedzią na rosnącą liczbę zapytań, realizacje produkowane w ciągu 2-3 tygodni, negocjacje stawek oraz poważne braki kadrowe sprawiły.
Treść tego kodeksu zaakceptowały firmy członkowskie SBE. Ich reprezentanci stwierdzili, że rolą stowarzyszenia jest stanie na straży jasnych zasad i obligowanie członków do przestrzegania ich jako przykład etycznych przepisów dotyczących wszystkich kluczowych obszarów działalności firm przemysłu spotkań.
Treść kodeksu znajdziecie TUTAJ.
INFORMACJA PRASOWA