Stowarzyszenie Branży Eventowej wraz ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR oraz innymi organizacjami marketingowymi, rozpoczyna działanie na sezon 2017/2018. Jednym z projektów, który realizowany jest w ramach Dialogu Branżowego, jest „Dobry Przetarg”.
Prowadzone są rozmowy, które dążą do ustalenia spójnych i najlepszych standardów przetargowych i zakupowych w zakresie marketingu, zgodnych z trendami równości i partnerstwa między w kategoriach jakość a cena. Zadania i wydarzenia realizowane w ramach „Dobrego Przetargu” mają wpłynąć na podejście do etyki w biznesie oraz wywołać większe zainteresowanie relacjami z dostawcami i poprawić współpracę. Na najbliższym wydarzeniu Stowarzyszenia Branżowy Eventowej – konferencji Event Biznes, która odbędzie się 7 listopada 2017 roku, także zostanie przedstawiony „Dobry Przetarg”.
Planowane jest powstanie „Białej Księgi Dobrych Praktyk Przetargowych w Zakupach Marketingowych”, która będzie zbiorem standardów i informacji na ten temat. Księga powstanie na wzór wyznaczony przez World Federation of Advertisers, czyli Światowej Federacji Reklamodawców wraz z The European Association of Communication Agencies w projekcie „The Good Pitch”, który wydany był przez IPA, ISBA i „La Bella Competition”. Inicjatorem powstania Dialogu Branżowego jest SAR (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR) i PSML (Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów), później dołączyło jeszcze sześć innych organizacji.
Dialog Branżowy, wzajemna edukacja i przekazywanie wiedzy ma na celu zwiększenie komunikacji w marketingu, rozwój kompetencji pracowników sektora zakupów i sprzedaży, a także umożliwi wyróżnienie najlepszych dostawców i ich weryfikację w ramach usług i jakości. Organizatorzy i pomysłodawcy projektu pragną również aby skutkiem była komunikacja marketingowa na wysokim poziomie oraz zdobycie umiejętności w zakresie zarządzania czasem w procesach przetargowych.
Olga Krzemińska-Zasadzka, wice prezes SBE, która odpowiedzialna jest za wdrażanie projektu w Stowarzyszeniu, mówi, że dołączenie do projektów Dialogu Branżowego i „Dobrego Przetargu” jest ważnym krokiem i wartościowym posunięciem. Ma nadzieje, że projekty poskutkują ujednoliceniem i ustandaryzowaniem rynku reklamowego. Na licznych szkoleniach czy warsztatach specjaliści będą przekazywać wiedzę na temat zakupów mediów, przetargów, sług full service, komunikacji digital i PR, a także różnego rodzaju eventów, brandingu, incentive travel czy produkcji telewizyjnych. Eksperci biorący udział w „Dialogu Branżowym” to grupa 62 osób pracujących jako reklamodawcy lub w agencjach reklamowych, co dało liczbę 41 firm zajmujących się różnymi obszarami, od farmacji, przez media i rozrywkę, po transport czy telekomunikację. Spotkania otwarte w ramach „Dialogu Branżowego” w sumie liczyły około 220 uczestników.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]