2.07.2010
Spotkanie na TravelCampie
Blisko 100 przedstawicieli branży turystycznej i hotelarskiej uczestniczyło w pierwszym TravelCampie, czyli nieformalnym, bezpłatnym spotkaniu środowiska internetowego z branżą turystyczną. Przez 5 godzin rozmawiano o komunikacji marketingowej, nowych projektach oraz trendach w przemyśle turystycznym. TravelCamp odbył się 28 czerwca w Centralnym Basenie Artystycznym w Warszawie.
Głównym celem spotkania była wymiana doświadczeń, poznanie nowych narzędzi marketingowych, a także integracja branży turystycznej. Pierwszy TravelCamp przyciągnął przedstawicieli czołowych marek turystycznych, takich jak: Travelport, Starwood Hotels & Resorts, Expedia, Mamaison Hotels & Residences, Sabre, Amadeus czy Booking.com.
Dla uczestników przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie książek marketingowych czy pobyt w luksusowym Hotelu Remes Sport & SPA. Po 5 godzinach warsztatów uczestnicy spotkali się na After Party, gdzie do późnych godzin wieczornych debatowano nad kondycją rynku turystycznego.
Organizatorzy zapowiadają, że z uwagi na duże zainteresowanie, TravelCamp odbywać się będzie cyklicznie. Sponsorami pierwszej edycji spotkania byli: Travelport, Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń, Grupa Itur.pl, Polskie Książki Telefoniczne oraz Wakacje.pl. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://travelcamp.pl.
POWRÓT Głównym celem spotkania była wymiana doświadczeń, poznanie nowych narzędzi marketingowych, a także integracja branży turystycznej. Pierwszy TravelCamp przyciągnął przedstawicieli czołowych marek turystycznych, takich jak: Travelport, Starwood Hotels & Resorts, Expedia, Mamaison Hotels & Residences, Sabre, Amadeus czy Booking.com.
Dla uczestników przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie książek marketingowych czy pobyt w luksusowym Hotelu Remes Sport & SPA. Po 5 godzinach warsztatów uczestnicy spotkali się na After Party, gdzie do późnych godzin wieczornych debatowano nad kondycją rynku turystycznego.
Organizatorzy zapowiadają, że z uwagi na duże zainteresowanie, TravelCamp odbywać się będzie cyklicznie. Sponsorami pierwszej edycji spotkania byli: Travelport, Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń, Grupa Itur.pl, Polskie Książki Telefoniczne oraz Wakacje.pl. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://travelcamp.pl.