23.01.2013
Szansa dla Grupy Molo
Wraz z nastaniem 2013 roku pojawiają się nowe szanse, możliwości i niespodzianki. Wieloletnia działalność na rzecz obiektów Grupy Molo dyrektora Marketingu i Sprzedaży – Pauliny Kacperskiej, znalazła odzwierciedlenie w nominacji do konkursu Osobowość Roku MICE Poland w kategorii Zarządca Obiektu.
Paulina Kacperska z Grupą Hotelową MOLO jest związana od 8 lat. Swoja karierę rozpoczęła od pracy na stanowisku recepcjonistki. Praca jest dla niej wyzwaniem i przyjemnością zarazem. – Stale uczę się czegoś nowego – mówi Kacperska. – Branża hotelarska jest wymagająca, ale kontakt z ciekawymi ludźmi oraz promowanie wizerunku naszych obiektów sprawiają mi na co dzień mnóstwo przyjemności – dodaje.
Pod koniec grudnia kandydatura Pauliny Kacperskiej oraz innych nominowanych, została przedstawiona pod obrady kapituły konkursu MICE Poland Osobowość Roku 2012. Głównym celem konkursu jest wyłonienie osób wyróżniających się profesjonalizmem i skutecznością, które na przestrzeni ostatniego roku wykazały się największą aktywnością i zaangażowaniem w rozwój polskiej branży spotkań. Dodatkowo konkurs ma za zadanie wykreowanie pozytywnego wizerunku branży poprzez promowanie wyróżniających się osób działających według zasad fair play. Jest to już piąta edycja konkursu, którego gala finałowa odbędzie się w piątek 25 stycznia br. w ATM Studio w Warszawie.
INFORMACJA PRASOWA
POWRÓT Paulina Kacperska z Grupą Hotelową MOLO jest związana od 8 lat. Swoja karierę rozpoczęła od pracy na stanowisku recepcjonistki. Praca jest dla niej wyzwaniem i przyjemnością zarazem. – Stale uczę się czegoś nowego – mówi Kacperska. – Branża hotelarska jest wymagająca, ale kontakt z ciekawymi ludźmi oraz promowanie wizerunku naszych obiektów sprawiają mi na co dzień mnóstwo przyjemności – dodaje.
Pod koniec grudnia kandydatura Pauliny Kacperskiej oraz innych nominowanych, została przedstawiona pod obrady kapituły konkursu MICE Poland Osobowość Roku 2012. Głównym celem konkursu jest wyłonienie osób wyróżniających się profesjonalizmem i skutecznością, które na przestrzeni ostatniego roku wykazały się największą aktywnością i zaangażowaniem w rozwój polskiej branży spotkań. Dodatkowo konkurs ma za zadanie wykreowanie pozytywnego wizerunku branży poprzez promowanie wyróżniających się osób działających według zasad fair play. Jest to już piąta edycja konkursu, którego gala finałowa odbędzie się w piątek 25 stycznia br. w ATM Studio w Warszawie.
INFORMACJA PRASOWA