„Hotel opłacalna inwestycja” oraz „Organizacja pracy hotelu” to tematy dwóch konferencji, które odbyły się podczas targów World Hotel w Warszawie. Uczestnicy spotkań wzięli udział w prelekcjach dotyczących prowadzenia obiektu hotelowego.Konferencje „Hotel opłacalna inwestycja” oraz „Organizacja pracy hotelu” zorganizowane zostały przez Akademię Hotelarza. Udział w spotkaniach wzięło przeszło 60 osób, które planują rozpoczęcie działalności w branży hotelarskiej.
W czasie konferencji „Hotel opłacalna inwestycja” uczestnicy spotkania wzięli udział m.in. w wykładzie przeprowadzonym przez Janusza Mitulskiego, przedstawiciela firmy konsultingowej Horwath HTL. Prelekcja dotyczyła tematyki inwestycji w branży hotelarskiej. Mitulski przedstawił również koszty dołączenia obiektu do sieci hotelowej. Z kolei Adam Pilczuk, również ekspert w zakresie finansowania inwestycji hotelowych, zapoznał uczestników z możliwościami pozyskiwania środków na te inwestycje.
W trakcie drugiego spotkania – „Organizacja pracy hotelu” - dyrektor marketingu i sprzedaży sieci Elbest Hotels Elżbieta Nitsze poruszyła temat sposobów wynagradzania i premiowania pracowników w branży hotelarskiej. Andrzej Przeniosło z Grand Hotelu przedstawił strukturę i sposoby organizacji pracy gastronomii hotelowej. Szkolenia poszerzyły wiedzę uczestników i w przyszłości na pewno przełożą się na lepsze funkcjonowanie hoteli.
Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres:
[email protected]