10.09.2009
Twitter obowiązkowym narzędziem komunikacji
Twitter, czyli darmowy serwis społecznościowy, na którym możliwe jest korzystanie z usługi mikroblogowania. Mikroblogowanie umożliwia wysyłanie użytkownikom krótkich wiadomości tekstowych tzw. tweetów.
W hotelach na zachodzie mikrobloging stał się jednym ze sposobów komunikacji hoteli z mediami. Hotele umieszczają na twitterze wszystko co tylko może wzbudzić zainteresowanie u użytkownika. Otwarcia, promocje, konkursy, remonty, wszelkie usprawnienia, modernizacje, atrakcje turystyczne - to wszystko może znaleźć się na serwisie.
Jednym z pierwszych, który spostrzegł drzemiący w Twitterze potencjał był Bill Mariott, który dwa lata tamu stworzył blog Mariott on the move. Niedługo potem powstał profil całej sieci - Mariott International, który uważany jest za wzór mikroblogingu.
Wielkie możliwości w twitterze dostrzegła również Allison Sitch, dyrektorka public relations i w kwietniu tego roku założyła profil Ritz Carlton Hotels. W związku z ograniczeniem tekstu (140 znaków) promuje sieć poprzez zdjęcia i liczne linki.
Niestety Twitter w Polsce jest narzędziem postrzeganym jako zjawisko egzotyczne i niewiele naszych hoteli stawia na "ćwierkanie".
Źródło: Seo-pr
POWRÓT W hotelach na zachodzie mikrobloging stał się jednym ze sposobów komunikacji hoteli z mediami. Hotele umieszczają na twitterze wszystko co tylko może wzbudzić zainteresowanie u użytkownika. Otwarcia, promocje, konkursy, remonty, wszelkie usprawnienia, modernizacje, atrakcje turystyczne - to wszystko może znaleźć się na serwisie.
Jednym z pierwszych, który spostrzegł drzemiący w Twitterze potencjał był Bill Mariott, który dwa lata tamu stworzył blog Mariott on the move. Niedługo potem powstał profil całej sieci - Mariott International, który uważany jest za wzór mikroblogingu.
Wielkie możliwości w twitterze dostrzegła również Allison Sitch, dyrektorka public relations i w kwietniu tego roku założyła profil Ritz Carlton Hotels. W związku z ograniczeniem tekstu (140 znaków) promuje sieć poprzez zdjęcia i liczne linki.
Niestety Twitter w Polsce jest narzędziem postrzeganym jako zjawisko egzotyczne i niewiele naszych hoteli stawia na "ćwierkanie".
Źródło: Seo-pr