V Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

V Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

W dniach 26-27 listopada br. roku w Hotelu Rzeszów odbędzie się piąta edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania będzie skuteczne tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej miasta i regionu. Organizatorem imprezy jest firma Exacto.

Kongres Innowacyjnego Marketingu to wydarzenie mające na celu głównie wymianę doświadczeń i opinii praktyków biznesu i samorządowców zajmujących się marketingiem lokalnym. Impreza kierowana jest szczególnie do przedstawicieli  samorządów, administracji, agencji i instytucji okołobiznesowych. Tegoroczny kongres to już piąta odsłona cyklicznej imprezy. Poprzednie edycje cieszyły się z roku na rok coraz większym zainteresowaniem.

Skuteczne zarządzanie komunikacją i promocją

Podczas tegorocznego spotkania dużo uwagi poświęcone będzie tworzeniu i wdrażaniu dokumentów strategicznych. Prelegenci omówią strategie, które już zostały wdrożone zwracając przy tym uwagę na problemy i bariery pojawiające się przy ich wdrażaniu. Największym współcześnie problemem jest to, że tworzy się strategie zbyt skomplikowane, wyrafinowane, już nie tylko trudne w czytaniu, ale prawie niemożliwe do wdrożenia. Tam, gdzie strategia jest przygotowana w profesjonalny sposób i właściwie wdrożona – jest ona drogowskazem dla całej organizacji. Porządkuje komunikację, nadając jej ton i spójność. - mówi Bohdan Pawłowicz, członek Rady Nadzorczej IAA – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce.

Prelekcje i warsztaty

Podczas kongresu prelegenci poruszą wiele istotnych zagadnień z zakresu marketingu. Wśród tematów znajdą się między innymi zalety systemów bezzałogowych wykorzystywanych do promocji terenów inwestycyjnych w gminach, identyfikacja wizualna jednostek samorządów terytorialnych oraz ich obecność w internecie, a także aplikacje mobilne i strony internetowe będące podstawą cyfrowej strategii promocji w samorządach. Poruszona zostanie również  kwestia znaczenia mediów w strategii oraz tworzenia ekosystemów mediów w mieście. Ważne, aby wiedzieć w jaki sposób budować nasze media, jak je promować. Nie wystarczy tworzenie przeciętnego contentu, on musi być ciekawy żeby zainteresować i co najważniejsze - zaangażować. Powinniśmy wychodzić naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom mieszkańców, którzy są naszymi głównymi odbiorcami. - mówi Szymon Sikorski, Prezes Zarządu PUBLICON.

Podczas spotkania omówiony będzie również temat wpływu społecznego. Prelegenci będą mówić o rozwijaniu relacji z wszystkimi podmiotami, których dotyczyć ma wdrażana strategia. Kiedy promujemy region trudno robić to w oderwaniu od jego poszczególnych miast. Każdy obszar - czy jest to województwo, powiat czy gmina - ma swoje serce, swój punkt centralny, najbardziej rozpoznawalny na zewnątrz. Promując Podkarpackie staramy się koordynować nasze działania ze stolicą regionu i szukać synergii. Już kilka razy udało nam się połączyć budżety miasta i województwa, aby wspólnie zrealizować przedsięwzięcia o zasięgu międzynarodowym, z korzyścią dla Rzeszowa i całego Podkarpacia. - przypomina Michał Tabisz, Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.

W trakcie kongresu odbędą się także warsztaty, podczas których uczestnicy będą mogli zgłębić tajniki skutecznej promocji samorządu z wykorzystaniem filmów, poznać szczegóły planowania komunikacji oraz zapoznać się z prawem zamówień publicznych w samorządach.

Głównymi partnerami Kongresu są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszów i Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka. Patronem medialnym wydarzenia jest portal MojeKonferencje.pl.

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!
Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!

Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!

Konferencje w kinie - Multikina w największych miastach czekają na organizatorów wydarzeń!
Konferencje w kinie - Multikina w największych miastach czekają na organizatorów wydarzeń!

Odkryj możliwości organizacji wydarzeń biznesowych i kulturalnych w najnowocześniejszych Multikinach w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Gdańsku. Obiekty zapewniają unikalne doznania audiowizualne oraz doskonałe warunki dla efektywnej komunikacji.

Restauracja na spotkanie biznesowe w centrum Warszawy - polecamy Moxo Restaurant & Club!
Restauracja na spotkanie biznesowe w centrum Warszawy - polecamy Moxo Restaurant & Club!

Odkryj niepowtarzalne doświadczenie kulinarno-muzyczne w sercu Warszawy. MOXO Restaurant & Club to połączenie wyrafinowanej kuchni, energetycznej atmosfery klubowej i spektakularnej przestrzeni eventowej. Zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe lub wieczór pełen smaku i muzyki w MOXO już dziś!

Kino na konferencję w stolicy? Warszawskie Multikina polecają się na wszelkie eventy firmowe!
Kino na konferencję w stolicy? Warszawskie Multikina polecają się na wszelkie eventy firmowe!

Multikina w Warszawie to nie tylko miejsca projekcji filmów, ale także doskonałe przestrzenie na konferencje i spotkania biznesowe. Oferując najnowocześniejsze wyposażenie i bogatą gamę usług dodatkowych, Multikina zapewniają niezapomniane doznania zarówno kulturalne, jak i biznesowe. 

Hotel 4-gwiazdkowy w Gdańsku - Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto z bogatą ofertą sal konferencyjnych!
Hotel 4-gwiazdkowy w Gdańsku - Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto z bogatą ofertą sal konferencyjnych!

Zaplanuj swoje biznesowe wydarzenie w eleganckim Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto. Doskonała lokalizacja, obszerne centrum konferencyjne, wyśmienita kuchnia i liczne udogodnienia sprawią, że Twoje spotkanie będzie niezapomnianym sukcesem.

Archiwum