Vienna House Easy Angelo Katowice w gronie najlepszych hoteli biznesowych

Katowicki hotel Vienna House Easy Angelo zakwalifikował się do finału konkursu PROFIT HOTEL AWARDS 2017 w kategorii Hotel biznesowy/konferencyjny. 12 grudnia, podczas XII Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL 2017 w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród.
Hotel ViennaHouse Easy Angelo Katowice działa na rynku od 2010 roku. Poza luksusowymi pokojami i apartamentami obiekt oferuje ogromną przestrzeń konferencyjną o powierzchni prawie 1400 m². Hotel oferuje swoim gościom najwyższy standard usług, a także promuje nowoczesną ideę kreatywnych spotkań, podczas których goście mogą samodzielnie decydować o ustawieniu sali, wykorzystując stylowe pufy czy fotele. Doskonałym uzupełnieniem kreatywnego spotkania będą smaczne i zdrowe przekąski, które znacznie uprzyjemnią służbowe spotkanie. Nowatorskie podejście do biznesu i indywidualne podejście do każdego klienta sprawia, że hotel jest chętnie wybierany zarówno przez organizatorów wszelkiego rodzaju szkoleń i konferencji, jak i przez podróżujących w celach biznesowych. W 2017 roku katowicki obiekt dołączył do grona hoteli marki „Vienna House Easy” czyli do designerskich obiektów w stylu „smart-casual”, urządzonych w nowoczesnym, świeżym i swobodnym stylu.
„To
wyróżnienie jest potwierdzeniem, że Vienna House Easy Angelo
Katowice jest nadal chętnie wybieranym obiektem na katowickim rynku.
Najmocniejszym punktem hotelu, poza bardzo indywidualnym podejściem
do naszych gości oraz doskonałą lokalizacją, jest zaangażowany
zespół, który pełni rolę prawdziwego gospodarza” - mówi
Tomasz Piórkowski, dyrektor regionalny Vienna House na Polskę
południową.
Prestiżowe
Nagrody Profit Hotel Awards są przyznawane co roku hotelom i
obiektom noclegowym w 12 kategoriach. Komisja konkursowa złożona z
prelegentów i panelistów konferencji Forum Profit Hotel, spośród
nadsyłanych zgłoszeń wybiera finalistów konkursu - maksymalnie
trzech w każdej kategorii oraz wyłania zwycięzców. Konkurs
organizowany jest przez BROG Marketing.
INFORMACJA
PRASOWA