dolnośląskie
Największa impreza turystyczna w
regionie i jedna z największych w kraju rozpocznie się już 16 lutego we
wrocławskiej Hali Stulecia. Podczas trzydniowego spotkania zaprezentuje
się ponad 200 wystawców z Polski i z zagranicy.
Międzynarodowe
Targi Turystyczne cieszą się ogromnym zainteresowaniem nie tylko wśród
mieszkańców regionu, ale także całej Polski i Europy. Co roku w Hali
Stulecia spotykają się rzesze ludzi zainteresowanych turystyką. Wśród
nich znajdują się zarówno osoby działające w branży turystycznej jak i
turyści indywidualni, grupy i rodziny z dziećmi. Wśród licznej grupy
wystawców znajdą się m.in. regiony turystyczne, uzdrowiska, hotele,
biura podróży i propagatorzy wszelkich atrakcji turystycznych.
Podobnie
jak w zeszłym roku, podczas tegorocznej edycji MTT odbędzie się Gra
Targowa, która łączy poznawanie ofert wystawców ze świetną zabawą.
Nieodłącznym elementem targów jest Festiwal Podróżników, podczas którego
zaprezentuje się niemal 20 doświadczonych podróżników. Opowiedzą m.in. o
tym, jak podróżować wygodnie i tanio. Każdego roku na MTT pojawia się
również gość specjalny. W poprzednich latach swoimi doświadczeniami
dzielił się Wojciech Cejrowski, Martyna Wojciechowska, Beata
Pawlikowska, a także Elżbieta Dzikowska. W tym roku uczestnicy targów
będą mieli okazję wysłuchać Marka Tomalika, a dla najmłodszych
przewidziane jest spotkanie z Nelą Małą Reporterką i liczne zabawy z
animatorami.
Międzynarodowym Targom Turystycznym we Wrocławiu
towarzyszyć będzie Festiwal Kulinarny z pokazami gotowania, warsztatami i
degustacjami, strefa produktów regionalnych oraz finał III Grand Prix
Sommelierów. Na gości czekają także konkursy, w których wygrać można
rejs promem do Szwecji, wycieczki, pobyty weekendowe, gadżety
podróżnicze, książki i wiele innych atrakcyjnych nagród.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.mttwroclaw.pl.
INFORMACJA PRASOWA
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.
Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.
Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz