Wielkie odliczanie! Zaczyna się Kongres Profesjonalistów PR!

O tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations zrobiło się głośno kilka miesięcy temu. Tym razem prelegenci spróbują rozwiązać kwestię kryzysów wizerunkowych w firmach! Ponad dwudziestu ekspertów wystąpi w Rzeszowie już 19-20 kwietnia!
Według statystyk w XVIII edycji Kongresu Profesjonalistów PR weźmie udział blisko 300 osób. Plan zakłada, że w Hotelu Hilton Inn w Rzeszowie odbędzie się 18 wystąpień specjalistów, pasjonatów i naukowców, którzy będą mówić, jak radzić sobie z problemami w postrzeganiu danej marki.
Prelegenci będą starać się nie tylko zwiększyć dotychczasową wiedzę uczestników, ale pozostawić ich z fachową, przydatną wiedzą o sposobach radzenia sobie z kryzysem wizerunkowym. Tematy rozmów będą skupiać się na najważniejszych zagadnieniach związanych z działaniem rzeczników prasowych, samorządowców, osób odpowiedzialnych za komunikację, marketing oraz wizerunek firm.
Do najbardziej wyczekiwanych wystąpień należy prelekcja Damiana Ziąbera, który jest rzecznikiem prasowym Prudential Polska. Wskaże wyzwania jakie stają przed osobami, które są zawodowo odpowiedzialne za komunikację. Kolejnym ważnym nazwiskiem na liście jest Marek Kacprzak. Jako znany dziennikarz WP oraz były redaktor Polsat News będzie opowiadał o tym, jak ważna jest natychmiastowa reakcja na sytuacje kryzysowe. Filip Szatanik przekaże słuchaczom sposoby przewidywania ewentualnych problemów w firmach. Prelekcja z punktu widzenia rzecznika prasowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego zapowiada się bardzo ciekawie.
Zgodnie z tradycją podczas kongresu odbędą się dwa ciekawe bloki praktyczne. Fundacja InternetPR poruszy kwestię RODO. Natomiast Press-Service Monitoring Mediów opowie o tzw. „dieselegate”. Pod koniec możemy spodziewa się debaty przygotowywanej przez markę Orange Polska. Specjaliści będą rozmawiać na temat skuteczności działań w mediach społecznościowych.
Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie, które skupia wokół siebie ekspertów z branży wizerunkowej. Co roku przygotowuje liczne debaty, warsztaty oraz wystąpienia. Nieustannie stara się poruszać trudne kwestie, aby zwiększyć świadomość o znaczeniu dobrego wizerunku marki. Wszystko wskazuje na to, że tegoroczna edycja Kongresu PR okaże się wielkim sukcesem.
INFORMACJA PRASOWA