Szybkie wyszukiwanie
Zamek Ryn
26.02.2016

WorldFood Warsaw integruje branżę spożywczą!

WorldFood Warsaw integruje branżę spożywczą!

Już 19 kwietnia w Warszawskim Centrum EXPO XXI rozpocznie się III edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw. Patronem honorowym wydarzenia jest Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Krzysztof Jurgiel.

Targi WorldFood Warsaw odbywają się w Warszawskim EXPO XXI już po raz trzeci. Właśnie tutaj w kwietniu spotkają się przedstawiciele polskiego i międzynarodowego biznesu spożywczego. Swoje produkty zaprezentują producenci żywności i napojów, alkoholi, dodatków do żywności i technologii spożywczych. Na targach pojawią się także firmy oferujące wyroby ekologiczne, dystrybutorzy oraz importerzy i eksporterzy żywności z krajów europejskich i z całego świata.

Podczas targów WorldFood Warsaw odbędą się liczne wystąpienia i panele tematyczne wsparte merytorycznie przez organizacje branżowe, takie jak Polska Federacja Producentów Żywności, która omówi tematykę związaną z barierami eksportowymi, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego przedstawiająca wyzwania sektora mięsnego oraz Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, która zaprezentuje temat związany ze zmianami w handlu. Panel poruszający tematykę perspektyw rozwoju handlu produktami ekologicznymi w Polsce zorganizuje magazyn ekoDostawcy, magazyn Wino zorganizuje warsztaty, podczas których uczestnicy dowiedzą się, jak łączyć alkohole z potrawami, a Stowarzyszenie Kucharzy Polskich skupi się na trendach kulinarnych 2016 roku.

W wydarzeniu bezpłatnie udział mogą wziąć: kupcy, przedstawiciele oraz kadra zarządzającą sieci spożywczych, przedstawiciele sieci sklepów detalicznych, właściciele sklepów i hurtowni spożywczych oraz alkoholowych, dystrybutorzy, importerzy, eksporterzy żywności i napojów,dystrybutorzy, importerzy, eksporterzy półproduktów i dodatków do żywności, producenci żywności i napojów oraz dodatków do żywności, kierownictwo punktów HoReCa, właściciele piekarni i cukierni, szefowie kuchni i kucharze, stowarzyszenia i władze lokalne.

Na uwagę zasługuje fakt, że WorldFood Warsaw współpracuje z przedstawicielami mediów zarówno polskich jak i zagranicznych. Głównym partnerem medialnym jest TVP 1, a w promocję targów zaangażowały się również czołowe media branżowe, takie jak MojeKonferencje.pl. Dzięki szerokiej współpracy z mediami udział w targach jest szansą dla wystawców na zaprezentowanie swojej oferty nie tylko uczestnikom imprezy, ale także dużo szerszej publiczności.

INFORMACJA PRASOWA

POWRÓT

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Informujemy, że serwis korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza akceptację Polityki Cookies Zamknij zamknij