Tuż po wakacjach, w terminie 19-21 września 2012 odbędzie się III Ogólnopolski Zjazd Dyrektorów Hoteli Niezależnych. To świetna okazja do poznania nowych trendów w prowadzeniu hotelu, a także wymiany doświadczeń hotelarzy nienależących do żadnej sieci.Zjazd podobnie, jak w latach poprzednich, odbędzie się w bydgoskim Hotelu pod Orłem. Tematem tegorocznego spotkania będzie „Maksymalizacja przychodów z usług noclegowych i gastronomicznych”. Dyrektor hotelu Anna Kowalska – Szczepańska zapewnia, że w czasie zjazdu będą poruszane problemy znane niezależnym hotelarzom.
- Uważam, że jest to tematyka „bliska sercu” każdej osobie zarządzającej przedsiębiorstwem – mówi Anna Kowalska – Szczepańska. - Celem tego przedsięwzięcia jest pogłębienie wiedzy i wymiana doświadczeń osób zarządzających hotelami niezależnymi w czasach postępującej ekspansji hoteli sieciowych – dodaje.
Konferencja będzie podzielona na trzy części tematyczne: I - maksymalizacja przychodów z usług noclegowych, II - maksymalizacja przychodów z usług gastronomicznych w hotelu i III - pozafinansowe sposoby motywowania pracownika.
W czasie spotkania uczestnicy będą mogli wysłuchać wykładów specjalistów z branży. Wystąpią m.in. Adam Czekaj znajdujący się w czołówce najlepszych polskich trenerów hotelarstwa oraz
Agnieszka Sapa Dyrektor w Dziale Współpracy z Hotelami w serwisie HRS.pl. W programie konferencji następujące wykłady:
•Adam Czekaj – Dystrybucja i sprzedaż obiektu hotelowego w Internecie. Wybór odpowiednich kanałów Dystrybucji Elektronicznej. Kampanie marketingowe w Internecie. Nowe trendy w sprzedaży internetowej.
•Adam Czekaj – Sprzedaż w systemach Globalnej Dystrybucji. Podstawowe wskaźniki w hotelarstwie. Raporty, jako narzędzia wspomagające decyzje w hotelarstwie. Najnowsze dane na temat sprzedaży elektronicznej na świecie.
•Jakub Ryznar – Trendy sprzedaży oferty hotelowej online – Europa i Polska.
•Agnieszka Sapa – Opinie klientów – „przyjaciel” czy „wróg”? Wpływ ocen klientów na pozycje hotelu w plebiscycie Hotel Roku 2012.
•Agnieszka Sapa – W jaki sposób maksymalnie wykorzystać siłę portali do sprzedaży pokoi?
•Jerzy Podeszewski – Budowanie potencjału gastronomii hotelowej w aspekcie segmentu docelowego gościa, typu obiektu i uwarunkowań rynku.
•Blanka Retmańska-Man – Innowacyjne narzędzia sprzedaży usług konferencyjno – bankietowych czyli jak zwiększyć przychody z gastronomii jednocześnie optymalizując koszty.
•Jerzy Podeszewski – Wizerunek gastronomii hotelowej – budowanie pozytywnego wizerunku i jego skuteczność.
•Jerzy Podeszewski – Promocja gastronomii hotelowej, sposoby i metody kreatywnego, konwencjonalnego i nie konwencjonalnego działania.
•Jerzy Podeszewski – Konstruowanie ofert konferencyjno – bankietowych i ich skuteczność sprzedażowa.
•Maciej Chabowski – Bezkosztowe motywowanie. Narzędzia pozafinansowego motywowania pracownika. Rozpoznawanie co motywuje pracownika.
•Maciej Chabowski – Jak skrytykować pracownika, aby nie zniechęcić go do pracy? Kiedy krytykować, kiedy chwalić? Model skutecznej krytyki.
Program przewiduje także przerwy kawowe, wspólne obiady oraz uroczyste kolacje, które będą świetną okazją do dyskusji, nawiązania nowych kontaktów i wymiany doświadczeń. Patronat medialny nad imprezą objęli: horeca.pl, Dziennik Turystyczny, papaja.pl, Horeca Czasopismo
Zapisy na Zjazd: www.dyrektorhotelu.com Notatki prasowe
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]