Zwycięzcy rankingu Event’s Awards nagrodzeni podczas gali Events Festival

Zwycięzcy rankingu Event’s Awards nagrodzeni podczas gali Events Festival

Events Festival był dobrą okazją do posumowania branży eventowej. Odbył się na terenie Targów Kielce 16.02.2017 i składał się z dwóch części: części konferencyjnej i gali wręczenia nagród. To pierwszy tego typu event, podczas którego wykłady i prelekcje połączone były z ogłoszeniem zwyciężców w rankingu Event's Awards.

Podczas Events Festival uczestnicy mogli posłuchać doświadczonych praktyków w zakresie organizacji eventów, przede wszystkim największych konferencji w Polsce. Bardzo miłym zaskoczeniem dla gości były profesjonalne sesje networkingowe, które odbyły się na szczycie wieży widokowej Centrum Kongresowego Targi Kielce. Pozwoliły one na integracje uczestników. Nie zabrakło również stoisk firm z branży eventowej.

- Bardzo się cieszę, że pierwsza edycja Events Festival ujrzała światło dzienne. Przyjechali ludzie z różnych regionów Polski, mało było jednak lokalnych firm, co prowadzi do prostych wniosków. Była to pierwsza konferencja, która pozwoliła na integrację i networking na najwyższym poziomie. Słyszałam już podczas wydarzenia o nawiązaniu współpracy między uczestnikami. Sama dostałam dwie propozycje współpracy, co bardzo cieszy. Kolejna edycja będzie jeszcze ciekawsza i bogatsza o doświadczenia i wnioski z pierwszego Events Festival – podsumowuje pomysłodawczyni wydarzenia, Paulina Pięta, autorka bloga ewentualnie.com. 

- Było mi miło uczestniczyć w pierwszej edycji Events Festival w Kielcach. Już teraz wiem, że nie ostatniej. Wydarzenie to dawka inspiracji od osób pełnych energii i doświadczenia. Dzięki prelekcjom wiem, z jakim nastawieniem podejść do tematu organizacji eventów. Events Festival to również dawka merytorycznej wiedzy za sprawą zorganizowanych warsztatów. Dzięki uczestnictwu w jednym z nich, dowiedziałam się, na co zwracać uwagę przy promocji wydarzenia. Mam nadzieje, że w kolejnej edycji więcej osób przyjedzie odwiedzić nasze miasto i będziemy mogli w większym gronie spędzić pożytecznie czas. Zapraszam do Kielc! - mówi Magdalena Chłopek Rek, uczestniczka Events Festival.

Głosowanie w rankingu Event’s Awards odbywało się drogą internetową do 20 stycznia 2017. Nagrody w dwóch kategoriach oraz Grand Prix zostały wręczone 16 lutego podczas uroczystej gali. 

W kategorii eventy do 100 osób zwyciężyli organizatorzy Nozbe Mobile Photo Trip z 1707 głosami. W kategorii eventy powyżej 100 osób przodowali organizatorzy Charytatywnego Fluomaratonu Zumby dla karmimypsiaki.pl z 685 głosami, którzy wygrali również w zeszłym roku. Grand Prix zdobyło wydarzenie o największej  ilości głosów ze wszystkich kategorii – Nozbe Mobile Photo Trip. Nagrody w konkursie opiewające na sumę ponad 10 tysięcy złotych to praktyczne narzędzia, które pozwolą na podniesienie jakości oraz promocję na wyższym poziomie zwycięskich eventów. Zwycięzcy Grand Prix otrzymali również statuetkę Events Festival.







- Początki organizacyjne były bardzo trudne. Wkładamy bardzo dużo prywatnego czasu w organizację naszych spotkań i wystaw fotografii mobilnej Mobile Photo Trip. Jak dowiedzieliśmy się, że ktoś nas zgłosił do rankingu Events Festival, najpierw byliśmy zdziwieni, później pomyśleliśmy - super, że ktoś docenia, to co robimy. Głosowanie: Cała masa wsparcia z Polski i zagranicy i udało się. Zdobyliśmy największą ilość głosów wśród eventów do 100 osób. Może to nic wielkiego, ale to dla nas mega wyróżnienie. To czego się o sobie dowiedzieliśm, to jak wiele osób nam kibicuje. Takie wyróżnienie świadczy o tym, że robimy to dobrze, a będzie jeszcze lepiej. Dziękujemy Events Festival za organizację i wszystkim, którzy zagłosowali i uwierzyli w nas. To wiele znaczy. Trzymamy kciuki za kolejne edycje – opowiada Damian Kostka, organizator zwycięskiego eventu, Nozbe Mobile Photo Trip.

Kolejna edycja rankingu już w październiku 2017 roku.

Szczegóły na fanpage’u oraz stronie eventsfestival.pl.


INFORMACJA PRASOWA



Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!
Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!

Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!

Konferencje w kinie - Multikina w największych miastach czekają na organizatorów wydarzeń!
Konferencje w kinie - Multikina w największych miastach czekają na organizatorów wydarzeń!

Odkryj możliwości organizacji wydarzeń biznesowych i kulturalnych w najnowocześniejszych Multikinach w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Gdańsku. Obiekty zapewniają unikalne doznania audiowizualne oraz doskonałe warunki dla efektywnej komunikacji.

Restauracja na spotkanie biznesowe w centrum Warszawy - polecamy Moxo Restaurant & Club!
Restauracja na spotkanie biznesowe w centrum Warszawy - polecamy Moxo Restaurant & Club!

Odkryj niepowtarzalne doświadczenie kulinarno-muzyczne w sercu Warszawy. MOXO Restaurant & Club to połączenie wyrafinowanej kuchni, energetycznej atmosfery klubowej i spektakularnej przestrzeni eventowej. Zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe lub wieczór pełen smaku i muzyki w MOXO już dziś!

Kino na konferencję w stolicy? Warszawskie Multikina polecają się na wszelkie eventy firmowe!
Kino na konferencję w stolicy? Warszawskie Multikina polecają się na wszelkie eventy firmowe!

Multikina w Warszawie to nie tylko miejsca projekcji filmów, ale także doskonałe przestrzenie na konferencje i spotkania biznesowe. Oferując najnowocześniejsze wyposażenie i bogatą gamę usług dodatkowych, Multikina zapewniają niezapomniane doznania zarówno kulturalne, jak i biznesowe. 

Hotel 4-gwiazdkowy w Gdańsku - Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto z bogatą ofertą sal konferencyjnych!
Hotel 4-gwiazdkowy w Gdańsku - Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto z bogatą ofertą sal konferencyjnych!

Zaplanuj swoje biznesowe wydarzenie w eleganckim Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto. Doskonała lokalizacja, obszerne centrum konferencyjne, wyśmienita kuchnia i liczne udogodnienia sprawią, że Twoje spotkanie będzie niezapomnianym sukcesem.

Archiwum