Wyposażenie oraz infrastruktura Hotelu Górski czynią go obiektem klasy biznes. Hotel posiada dwie Sale Konferencyjne oraz Apartament Konferencyjny łączący cechy przestrzeni do prowadzenia profesjonalnych rozmów w połączeniu z odrobiną prywatnego luksusu.
Sala Konferencyjno-Bankietowa ?Montana?- w zależności od ustawienia sala może komfortowo pomieścić do 80 osób
- powierzchnia 99 m2 (szer. 9 m/dł. 11 m) daje różne możliwości aranżacji wnętrza
- możliwość całkowitego zaciemnienia
- TV plazmowy 42?
- podsufitowy ekran
Sala Konferencyjna ?Śnieżka? - sala składa się z dwóch pomieszczeń oddzielonych ażurową ścianką, z których jedno może pełnić funkcję zaplecza gastronomicznego podczas konferencji
- powierzchnia Sal łącznie: 70 m2
- powierzchnia Sali głównej: 39m2
- powierzchnia Sali bocznej: 31m2
- każda z sal w zależności od ustawienia może pomieścić do 30 osób.
Apartament konferencyjny- podwyższony standard wyposażenia
- TV 42?
- 2 pomieszczenia konferencyjne, sypialnia z garderobą, łazienka z wanną i prysznicem
- w zależności od ustawienia każde z pomieszczeń może pomieścić do 12 osób
- możliwość całkowitego zaciemnienia
Usługi dodatkoweW trakcie trwania spotkania biznesowego proponujemy:
-
Serwis kawowy STANDARD15 zł / osobę
kawa, herbata, woda mineralna i ciasteczka
-
Serwis kawowy SUPER20 zł / osobę
kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciasteczka
-
Serwis kawowy LUX30 zł / osobę
kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciasta i owoce
-
Lunch w Restauracjiod 40 zł / osobę zależnie od menu
Po konferencji, szkoleniu lub spotkaniu biznesowym proponujemy chwile relaksu w Restauracji lub Sali Kominkowej. Na życzenie zorganizujemy wieczorny event lub uroczystą kolację.
Menu konferencyjne
Komentarze (0 wypowiedzi)
Aktualnie brak komentarzy dla tego obiektu. Bądź pierwszy dodaj komentarz!
Dodaj komentarz
Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *