Sale konferencyjne i szkoleniowe
1. Wynajem sali:
- na konferencje (szkolenia) :
powyżej 30 osób
? do 4 godzin - 900,00 PLN + 22% VAT
? powyżej 4 godzin - 1200,00 PLN + 22% VAT
poniżej 30 osób :
? do 4 godzin - 500zł + 22% VAT
? powyżej 4 godzin - 800zł + 22% VAT
- na imprezy masowe (koncerty, spotkania firmowe, zabawy taneczne)
? do 4 godzin - 2500,00 PLN + 22% VAT
? powyżej 4 godzin - 3500,00 PLN + 22% VAT
2. Wynajem sprzętu konferencyjnego
? projektor multimedialny z uchwytem ? 300,00 PLN + 22% VAT
? flipchart (1 gratis) ? 90,00 PLN + 22% VAT
Oraz wkrótce dostępne:
? Streaming ? 400 PLN (1 godzina/ 1 lokalizacja)
? Telekonferencja ? 300 PLN + ewentualny koszt operatora (1 godzina/ 1 lokalizacja)
1. Oświetlenie:
a) Oświetlacz 150 DMX
b) Stroboskop DMX
c) Reflektor Par 56 ? oświetlenie
d) Sterownik sprzętu oświetleniowego
e) Kula lustrzana 55c
f) Transkoder KVM
3. Nagłośnienie:
a) Odtwarzacz CDJ PIONIER
b) Rejestrator cyfrowy (do 15 godzin nagrania)
c) Dim Pack 4 kanały
d) Mixer PIONIER
e) Mikser dźwięku
f) Eliminator sprzężeń
g) Zestaw nagłaśniający (3kan. wzmacniacz mocy, 4 x kolumna satelita, 2 x kolumna subbas)
h) Mikrofon SHURE
i) Podwójny mik. bezprz. z aku + ład.
j) Statyw konf. telesk. Stołowy
- na imprezę masową - 1100,00 PLN
- realizator światła - 50,00 PLN (1 godzina)
- obsługa techniczna - 30,00 PLN (1 godzina)
- na konferencje: - 200,00 PLN (1 dzień)
- na imprezę masową: - 700,00 PLN (1 dzień)
- realizator dźwięku - 50,00 PLN (1 godzina)
- obsługa techniczna - 30,00 PLN (1 godzina)
? DJ - 500,00 ? 1000,00 PLN (noc)
Sala Konferencyjno-widowiskowa
Liczba miejsc w ustawieniu
Opis obiektu
Obiekt o bardzo oryginalnej architekturze położony w centrum Sopotu przy popularnym deptaku (ul. Boh. Monte Cassino), ok. 200 m od molo i plaży. Wnętrze obiektu to blisko 4000 m2 powierzchni wynajmowanej na restauracje, puby, galerie. W część obiektu od strony ulicy Haffnera znajdują się biura i sklepy. Również w części od ulicy B. Monte Cassino znajduje się sala konferencyjno-widowiskowa ? 750 m2 - dwupoziomowa (z antresolą), o charakterystycznym oryginalnym wnętrzu . Sala umożliwia organizację wydarzeń o charakterze szkoleniowym (szkolenia, seminaria), teatralnym (recitale, koncerty),bankietowym (spotkania firmowe, wernisaże),imprezowym (bale), eventowym (wystawy).
Usługi dodatkowe
Catering i organizacja wydarzeń
W ramach marki "Krzywy Domek Wydarzenia" podejmujemy się organizacji konferencji, szkoleń, bankietów, spotkań biznesowych, wystaw oraz briefingów prasowych. Dla każdego z tych zdarzeń możemy wykreować wyjątkową formułę, począwszy od stworzenia scenariusza, przygotowania zaproszeń, scenografii, przez zaproszenie gwiazd do organizacji występów towarzyszących. Wszystko zgodnie z Państwa oczekiwaniami i powierzonym budżetem. Specjalizujemy się w organizacji imprez tematycznych. Podejmujemy się również trudnych wyzwań.
Komentarze (0 wypowiedzi)
Aktualnie brak komentarzy dla tego obiektu. Bądź pierwszy dodaj komentarz!
Dodaj komentarz
Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *