Zmiany w zespole Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza

* Monika Kaczmarczyk awansuje na stanowisko dyrektora sprzedaży
* Do zespołu dołączył nowy Event Manager

Początek 2013 roku był dla Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza bardzo dobry. Przychody obiektu zwiększyły się o 58% w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku. Pokazuje to, że obiekt cieszy się coraz większą popularnością wśród organizatorów różnego rodzaju wydarzeń biznesowych. Dodatkowo sukces sprzedażowy wiąże się z pozytywnymi zmianami w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, czyli awansem i powiększeniem zespołu.


Monika Kaczmarczyk, dotychczasowa New Business Manager w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, od 1 kwietnia objęła stanowisko dyrektora sprzedaży. Nowa szefowa sprzedaży dołączyła do zespołu obiektu w 2012 roku. Będzie odpowiadała za strategię i całość działań sprzedażowych. Wcześniej pracowała jako kierownik ds. zarządzania przychodami w hotelu Novotel Warszawa Centrum (Orbis S.A.) oraz kierownik sprzedaży i marketingu w Hotelu Mercure Fryderyk Chopin w Warszawie (Accor Polska Sp. z o.o.), z którym była związana przez ponad 10 lat. W przypadku Moniki sprzedaż to nie tylko długoletnie doświadczenie, ale również pasja, która jest widoczna w jej relacjach z klientami każdego dnia. „Sprzedaż to nie tylko udane finalizowanie jednorazowej transakcji, ale przede wszystkim budowanie długotrwałej więzi pomiedzy obiema stronami, opartej na wzajemnej lojalności i zaufaniu.” – powiedziała nowa dyrektor sprzedaży.

Oprócz awansu Moniki Kaczmarczyk powiększył się także zespół Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza, do którego dołączyła Anna Grabowska-Kowalska. Objęła ona stanowisko Event Managera. Dotychczasowe doświadczenia zawodowe zdobywała w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria, gdzie pracowała jako koordynator bankietów i konferencji oraz na podobnym stanowisku w Hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin. W Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza będzie odpowiadała za kompleksowe wsparcie klientów przy organizacji imprez.

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza zajmuje łączną powierzchnię 800 m2 i obejmuje 8 sal konferencyjnych. Wyróżnia je nowoczesny, ciekawy design i oryginalny wystrój wnętrz, dzięki czemu obiekt jest często wybierany przez organizatorów prestiżowych wydarzeń. Wszystkie pomieszczenia posiadają dostęp do światła dziennego z możliwością całkowitego zaciemnienia. Układ centrum, które w sumie może pomieścić ponad 300 osób, umożliwia dowolną aranżację przestrzeni. Obiekt oferuje najnowocześniejsze wyposażenie audiowizualne oraz zaawansowane usługi multimedialne, takie jak video- i telekonferencje, jak również bezpłatną bezprzewodową sieć internetową WiFi. Ponadto centrum zapewnia kompleksową obsługę cateringową oraz miejsca parkingowe w atrakcyjnej cenie.

Lista dotychczasowych klientów centrum obejmuje między innymi tak renomowane firmy, jak np.: Alcatel-Lucent, BRE Bank, Colgate-Palmolive, DuPont, Huawei, Jeronimo Martins, Kraft Foods, Link4 TU S.A., McDonald's, Nestlé, Nokia, Siemens, Play, Renault, Samsung, Unilever.

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza jest częścią kompleksu biurowego Adgar usytuowanego w dzielnicy biznesowej na Mokotowie w Warszawie. Kompleks składa się z budynku Adgar Business Centre o powierzchni 11 600 m2 oraz dwóch nowych 10-piętrowych budynków klasy A: Adgar Plaza A i B o łącznej powierzchni 27 000 m2. Wszystkie trzy budynki tworzą razem nowoczesny, dobrze wyposażony kompleks biurowy o całkowitej powierzchni najmu 39 000 m2 zapewniający warunki sprzyjające efektywnej pracy.

Adgar Postępu Sp. z o.o., inwestor i deweloper obiektu, jest spółką córką Adgar Investments & Development Ltd., znanej i renomowanej międzynarodowej firmy działającej na rynkach nieruchomości, między innymi w Izraelu, Kanadzie, Belgii oraz Polsce.

Oferta Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza znajduje się na stronie www.adgarplaza.pl Adgar Investments & Development Ltd. to spółka publiczna działająca w sektorze nieruchomości notowana na giełdzie papierów wartościowych w Tel Awiwie. Należy ona do Grupy Zur Shamir, jednego z wiodących holdingów działających w branży finansowej, ubezpieczeniowej i nieruchomości. W 1994 roku Grupa Zur Shamir kupiła firmę Adgar Investments & Development Ltd., a następnie przekształciła ją w wyspecjalizowaną spółkę działającą na rynku nieruchomości zarówno w Izraelu, jak i na rynkach międzynarodowych.

Firma Adgar Investments & Development Ltd. zarówno bezpośrednio, jak i za pomocą swoich przedstawicielstw, inwestuje w rentowne aktywa nieruchomościowe, głównie powierzchnie biurowe, zlokalizowane w Izraelu oraz za granicą. Firma działa na terenie Izraela, Kanady, Belgii i Polski. Obecnie spółka posiada 31 nieruchomości o łącznej powierzchni 305 000 m2. W Polsce Adgar działa za pośrednictwem spółek córek o nazwach Adgar Postępu sp. z o.o., Real Estate Solutions Sp. z o.o. sp. k. oraz Adgar BCI Sp. z o.o. sp. k. Do projektów zrealizowanych przez firmę zalicza się projekty biurowe: Konstruktorska oraz Adgar Business Centre o łącznej powierzchni 19 200 m2 zlokalizowane w Warszawie. Obecnie firma jest zaangażowana w realizację najnowocześniejszego kompleksu biurowego w Warszawie, czyli Adgar Plaza o całkowitej powierzchni 27 000 m2, który łącznie z Adgar Business Centre tworzy kompleks Adgar wyposażony w wyjątkową infrastrukturę sprzyjającą pracy oraz rekreacji. Kompleks Adgar jest dogodnie usytuowany w centrum biznesowym w dzielnicy Mokotów.

Więcej informacji na temat kompleksu Adgar pod adresami: www.adgar.pl
oraz www.mojekonferencje.pl/warszawa/centrum-konferencyjne-adgar-plaza


INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!
Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!

Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!

10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!
10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!

Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!

Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!
Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!

HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!

Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!
Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!

Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!

Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!
Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!

Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!

Archiwum