6 dni pozostało do rozpoczęcia VII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
Już tylko kilka dni dzieli nas od VII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Poruszony zostanie temat tożsamości marki miejscowości i regionu oraz możliwości jej wypromowania.
Tworzenie marki jaką jest miejscowość czy po prostu region to coraz bardziej aktualny temat. Często jednak utożsamiana jest tylko z tworzeniem logotypu czy strony internetowej i kanałów social media. To zwykle nie wystarcza do skutecznego marketingu terytorialnego. Potrzeba szeregu kreatywnych działań. Jak skutecznie wypromować markę miejscowości i regionu rozmawiać będą specjaliści ds. marketingu i nie tylko podczas VII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie będzie miało miejsce w Rzeszowie w dniach od 30 listopada do 1 grudnia 2017.
Prelegentami podczas wydarzenia będą:
Weronika Lenarczyk – kierownik Działu Organizacji i Promocji Imprez Kutnowskiego Domu Kultury
Zbigniew Wdowiak – zastępca prezydenta miasta Kutno
Bohdan Pawłowicz, Dyrektor Marketingu NASK
Piotr Lutek, prezes zarządu SYNERGIA Lublin
Sebastian Chachołek, prezes Grupy PRC,
Michał Ostoja-Ostaszewski z Alegria Activity Central Europe sp. z o.o.
Cały program można obejrzeć na stronie www.podkarpackie.org.pl. Tam także znajduje się formularz rejestracyjny. Zapraszamy do udziału.

Partnerami Kongresu są Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Ideo, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, Logito, Newspoint Sp. z o.o., TOP S.A.
Patronat nad wydarzeniem objął m.in. portal MojeKonferencje.pl.
INFORMACJA PRASOWA