Audyt restauracji na EuroGastro 2013

XVII Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro, które odbędą się w dniach 20-22 marca 2013 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie, to dobra okazja do skorzystania z bogatej oferty edukacyjnej. Organizator wspiera firmy oferując bezpłatne warsztaty prowadzone przez specjalistów z branży. Jeden z bloków tematycznych poświęcony będzie problematyce audytowania restauracji.

Udoskonalanie funkcjonowania lokalu gastronomicznego warto zacząć od audytu, który pozwoli ocenić sytuację wyjściową i zidentyfikować obszary wymagające zmian. Szkolenie “Audyt Restauracji - niezbędny w każdym lokalu” przeznaczone jest dla właścicieli i managerów restauracji. Jego celem jest przedstawienie projektu Audytu Klienta GdzieZjesc.info®, sposobów jego przeprowadzania oraz identyfikacja restauracji, które potrzebują audytu. Prowadzący Anna Dębska oraz Filip Fryś przekażą słuchaczom praktyczne wskazówki, jakie efekty przynosi realizacja audytu w lokalu oraz wdrożenie zaproponowanych zmian.

Kiedy lokal potrzebuje audytu

Wypełnienie ankiety w trakcie warsztatów pozwoli odpowiedzieć właścicielom i zarządzającym restauracjami na pytanie, czy zasadne jest przeprowadzenie audytu w danym lokalu. Kluczowe pytania postawione w ankiecie to m.in.: Czy zauważyłem ostatnio spadek klientów w moim lokalu?, Czy w moim lokalu jest zbyt mała liczba gości, bym mógł wprowadzać nowości oraz dodatkowe promocje? Pozytywna odpowiedź na któreś z pytań ankietowych jest sygnałem, że warto rozważyć zasadność przeprowadzenia audytu, a co za tym idzie wdrożenia zmian w lokalu. Jak wynika z obserwacji i doświadczenia organizatorki szkolenia – Anny Dębskiej, coraz więcej lokali traci klientów, a następnie kończy działalność. Nie jest to spowodowane wyłącznie kryzysem przetaczającym się przez rynek, lecz wieloma błędami popełnianymi przez zarządzających restauracjami.

Na czym polega Audyt Klienta

Usługa Audyt Klienta obejmuje pełną analizę bieżącej obsługi lokalu, w tym: klienta, pracowników, serwowanych dań, narzędzi promocyjnych lokalu i ich skuteczności. Na przeprowadzenie audytu w większości przypadków wystarczają 2 dni. Następnie kluczowe jest wysłuchanie audytora, zrozumienie jego podpowiedzi oraz ich analiza. Najistotniejszym krokiem jest jednak natychmiastowe i konsekwentne wprowadzenie sugestii i uwag w życie. Jak podsumowuje Anna Dębska: To trudne, bo trzeba pozbyć się przyzwyczajeń, które bardzo często są przyczyną problemów restauracji. Bez tego kroku restauracja nie ma racji bytu. Sama wizyta audytora nie pomoże. Najważniejsza jest szybka eliminacja błędów, które blokują poprawny rozwój restauracji.

Po zakończeniu szkolenia „Audyt Restauracji – niezbędny w każdym lokalu” uczestnicy otrzymają certyfikat uczestnictwa. Dodatkowo biorący udział dostaną materiały zawierające Przykładowy Audyt Klienta GdzieZjesc.info® oraz ankietę pomocną w bieżącej weryfikacji zapotrzebowania na audyt.

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!
Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!

Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!

10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!
10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!

Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!

Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!
Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!

HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!

Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!
Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!

Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!

Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!
Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!

Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!

Archiwum