Certyfikat STAY SAFE PROTOCOL otrzymał pierwszy niezależny hotel w Polsce - Airport Hotel Okęcie

Nie tylko hotele sieciowe przechodzą niezależne i kompleksowe audyty. Potwierdzeniem tego jest Airport Hotel Okęcie, który jako pierwszy w Polsce hotel niezależny poddał się kompleksowemu audytowi wykonanemu przez światowego lidera w zakresie inspekcji, weryfikacji oraz certyfikacji firmę SGS i uzyskał tym samym certyfikat STAY SAFE PROTOCOL.

Pozytywne przejście audytu i otrzymanie certyfikatu jest gwarancją, że Airport Hotel Okęcie aktywnie wprowadza bieżące zalecenia i wytyczne zdrowotne Światowej Organizacji Zdrowia, Głównego Inspektora Sanitarnego oraz właściwych instytucji lokalnych.

Pod uwagę wzięto takie obszary, jak: usługi hotelowe, gastronomiczne, rekreacyjne, organizację spotkań, konferencji firmowych i bezpieczeństwo przebywania przez Gości w przestrzeniach wspólnych.

"Jako obiekt biznesowy, działający na rynku warszawskim, bardzo szybko wdrożyliśmy szereg zmian organizacyjnych, procesowych oraz infrastrukturalnych w naszym hotelu. Wymagało to od nas wielu działań przeprowadzonych na poziomie operacyjnym, poprzez wielopoziomowe szkolenia personelu aż do opracowania nowej komunikacji marketingowej. Jako jeden z pierwszych obiektów w Polsce z sukcesem wprowadziliśmy przejrzysty program „Bezpieczny Hotel”, który jako uzupełnienie regulaminu hotelu stanowi usystematyzowanie wiedzy na temat wdrożonych przez nas działań w obrębie obsługi Gościa oraz naszą swoistą deklarację w stosunku do klientów, przestrzegania przez nas zawartych w nim sformułowań. Szybko jednak dostrzegliśmy, że dla naszych Gości, a w szczególności dla klientów branży konferencyjnej, taki dokument o ile wiele razy okazał się być pomocnym w ostatecznym potwierdzeniu rezerwacji noclegu czy też spotkania, tak zdarzało się że nie był wystraczający.

Dostawaliśmy od naszych klientów prośbę o przedstawienie dodatkowych i niezależnych certyfikatów potwierdzających spełnienie obietnic sformułowanych, w już istniejącym programie Bezpieczny Hotel. Tak zrodził się pomysł na dodatkową certyfikację. Szukając firmy certyfikującej, kierowaliśmy się między innymi, opiniami naszych zaufanych partnerów biznesowych. Dużo dobrego słyszeliśmy o marce SGS od naszych klientów ale i też dostawców, którzy posiadając już certyfikat SGS w obrębie różnych obszarów swojej działalności, z sukcesem współpracują z naszym obiektem w codziennej działalności operacyjnej" - mówi Elżbieta Nitsze, Dyrektor Generalna Airport Hotel Okęcie.

GRATULUJEMY Airport Hotel Okęcie pomyślnego przejścia przez audyt i otrzymania zasłużonego certyfikatu.

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!

Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.

Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace

Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.

Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!

Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.