Coworking- czyli funkcjonalność i design w Working Balance Warszawa

Coworking- czyli funkcjonalność i design w Working Balance Warszawa

Z wynajmowanych biurek korzystają już nie tylko freelancerzy. Nawet duże firmy działają w coraz bardzie mobilny sposób. Working Balance dostosowuje się do wymagań nowoczesnych klientów biznesowych. Stawia Coworking jako przyszłościową formę pracy.

Początkowo ideologia wynajmu biurek na godziny celowała w osoby pracujące na umowy zlecenie lub umowy o dzieło. Pozwalało to rozwijać się, rozmawiać z ludźmi oraz zdobywać nowe kontakty. Rozwiązanie szybko zyskało na popularności w Polsce i za granicą. Ułatwia pracę nie tylko początkującym, ale także osobom, które często podróżują. Na co dzień współpracownicy mogą mieszkać w zupełnie innych regionach kraju, a dzięki Coworking mogą się spotkać, nie mając stałego biura firmy. 

Obecnie centra coworkingowe znajdują się już prawie we wszystkich większych miastach. Dzięki nim nie trzeba pracować wyłącznie w domu, gdzie często trudno jest się skoncentrować. W Working Balance można porozmawiać z innymi i poznać ich punkt widzenia. To pomaga, gdy zaczynamy odczuwać monotonię, rutynę i długo nie potrafimy poradzić sobie z jakimś problemem. Młode pokolenie coraz bardziej ceni sobie kreatywne formy oraz niesztampowe podejście do pracy. Chętnie łączą ją z zabawą, aby wyciągać jak najwięcej osobistych korzyści.




Szkolenia, konferencje i spotkania

Każdy biznesmen wie, że prowadzenie firmy bądź kierowanie grupą to ciągły wyścig z czasem. W stolicy tępo życia jest na bardzo wysokim poziomie. Każdego dnia może zdarzyć się coś istotnego dla losów marki. Nie na darmo mówi się, że czas to pieniądz. Panuje duża różnorodność wśród wydarzeń biznesowych. Czasem mamy konieczność zorganizowania seminarium na kilkaset osób, a czasem kameralnego szkolenia w gronie najbardziej zaufanych współpracowników. A we wszystkich działaniach, liczy się czas. Potrzebujemy prostych i sprawdzonych rozwiązań. 

Dlatego też Working Balance stworzyło ofertę, która dostosowuje się do aktualnych potrzeb klientów biznesowych. Można wybierać między trzema salami konferencyjnymi: Zurych, New York oraz Tokyo. Odnosi się wrażenie, że te charakterystyczne nazwy nie zostały nadane przypadkowo. Bezpośrednio kojarzą się z wielkimi miastami, w których można przejść drogę od pucybuta do milionera. Zachęcają do rozwoju i dalszej pracy, aby spełnić się zawodowo. 

Sale mają od 13 do 32 m2. Umożliwia to wybranie tej, która najdokładniej wpasowuje się w charakter spotkania. Przestrzeń jaką oferuje pomieszczenie o nazwie Zurych sprawdza się, gdy zależy nam na dyskrecji i poczuciu intymności. Zwyczajowo odbywają się tutaj spotkania w „cztery oczy” bądź rozmowy kwalifikacyjne. Sala New York została zaprojektowana z myślą o małych eventach. Można w niej przeprowadzić zebranie członków zarządu lub kierowników danego działu firmy. Jeśli planujemy warsztaty do 30 osób najlepiej wybrać Salę Tokyo. Aby pomagać prelegentowi, został udostępniony sprzęt multimedialny, materiały biurowe oraz flipchart do szybkich, odręcznych notatek. 




Design zwiększa kreatywność

Working Balance oferuje otwartą przestrzeń zaangażowaną w nowoczesnym, designerskim stylu. Minimalizm zwiększa zdolności skupienia się na danym problemie. Nie zostaniemy niczym rozproszeni, więc łatwo jest zachować jasność myśli. Odważne akcenty kolorystyczne pobudzają żywiołowość i zmniejszają znużenie, które może pojawić się po długich, ciężkich szkoleniach. Duże okna zapewniają stały dostęp do naturalnego światła. Nie czujemy się zamknięci w jakiejś przestrzeni, dlatego łatwiej jest nam wychodzić myślami po za sztywne ramy i schematy. Rośliny oraz innowacyjne obrazy są nienachalnymi dodatkami, które poprawiają samopoczucie. W tak dogodnych pomieszczeniach praca staje się prawdziwą przyjemnością. Można wykonywać obowiązki w takiej formie, jaka odpowiada naszemu charakterowi, niczym się nie ograniczając. 

Największą zaletą Coworkingu jest możliwość pracy w każmy miejscu, unikając standardowej pozycji za biurkiem. W Working Balance można rozsiąść się wygodnie w dużych fotelach bądź wypić kawę przy kolorowych stoliczkachWychodząc z wynajętego biura, nie musimy się niczym więcej przejmować. O porządek dba profesjonalny serwis sprzątający. Możemy być spokojni, że przychodząc po raz kolejny, będziemy mieć do dyspozycji szybki internet, telefon, telewizor oraz drukarkę. Daje to nieograniczone możliwości rozwoju, nie ponosząc prawie żadnych dodatkowych kosztów.


Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!
Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!

Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.

Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace
Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace

Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.

Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!
Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!

Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz