Emocjonalna narracja hotelu w procesie kreowania relacji z klientem - nowy artykuł na blogu PromocjaHotelu.pl

Emocjonalna narracja hotelu w procesie kreowania relacji z klientem - nowy artykuł na blogu PromocjaHotelu.pl

Na naszym zaprzyjaźnionym blogu PromocjaHotelu.pl pojawił się nowy artykuł. Tym razem autorem jest dr Marek Wojciechowski (psycholog biznesu, specjalista w tworzeniu emocjonalnych narracji procesu obsługi klienta), który to w swojej publikacji rozważa nad tym, czego polskich hotelarzy powinna nauczyć kilkumiesięczna pandemia koronawirusa. 

Publikacja Pana Marka może nie jest odą pochwalną dla polskich obiektów noclegowych. Autor wytyka hotelom błędy w komunikacji z klientem i w podejściu do bezpieczeństwa swoich gości. Artykuł nie jest głaskaniem po głowie i klepaniem po ramieniu. Ale jest za to cennym źródłem wiedzy dla wszystkich hoteli w Polsce. Można się z niego dowiedzieć m.in. jak zbudować wiarygodność obiektu w oczach gości, jak pozyskać zaufanie klientów oraz jak zniwelować ich obawy. Z artykułu na blogu dowiemy się również, czego najbardziej obawiają się goście hotelowi oraz na co zwracają uwagę, wybierając miejsce swojego pobytu. 

Dr Marek Wojciechowski w swojej publikacji przywołuje również Roberta Cialdiniego i jego dzieło "Zasady wywierania wpływu na ludzi". Jak sam autor przyznaje, zasady opisane w książce są wciąż aktualne i można je łatwo wdrożyć w codzienne życie. Lektura dzieła Cialdiniego może pomóc m.in. zbudować trwałe relacje z klientem, ocieplić wizerunek hotelu i wpłynąć na podejmowanie decyzji przez gości. 

Zapraszamy na bloga. Oprócz wartościowego artykułu Pana Marka znajdziecie tam wiele innych interesujących artykułów, m.in. o budowaniu relacji z klientami MICE czy budowaniu wizerunku hotelu na LinkedInie i Instagramie

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Hotel 5-gwiazdkowy w Krakowie - Radisson Blu Hotel Kraków z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Krakowie - Radisson Blu Hotel Kraków z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Wybierając Radisson Blu Hotel Kraków na miejsce swojego wydarzenia, zapewniasz sobie i swoim gościom najwyższy standard usług, doskonałą lokalizację oraz pełne wsparcie w realizacji nawet najbardziej wymagających przedsięwzięć. Dowiedz się więcej!

Nosalowy Dwór Resort & SPA - konferencja w górach
Nosalowy Dwór Resort & SPA - konferencja w górach

Nosalowy Dwór Resort & SPA to wyjątkowy obiekt położony pośród niesamowitych Tatr. Ponad 2000 metrów kwadratowych powierzchni konferencyjnej oraz niesamowite udogodnienia na najwyższym poziomie czekają na klientów biznesowych. Sprawdź!

Park Hotel Łysoń - 4-gwiazdkowy hotel w sercu Małopolski
Park Hotel Łysoń - 4-gwiazdkowy hotel w sercu Małopolski

Park Hotel Łysoń to luksusowy obiekt położony w malowniczym Inwałdzie, blisko Krakowa, oferujący nowoczesne centrum konferencyjne z sześcioma w pełni wyposażonymi salami. Bliskość mnóstwa atrakcji dla każdego. Odkryj, co jeszcze oferuje ten obiekt!

Nowoczesny hotel na konferencję w Wielkopolsce - Kompleks Ignasiak!
Nowoczesny hotel na konferencję w Wielkopolsce - Kompleks Ignasiak!

Kompleks Ignasiak to idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe w cichej okolicy pełnej zieleni, z nowoczesnymi salami, rozbudowaną bazą sportowo-rekreacyjną i wyśmienitą kuchnią. Odkryj wyjątkowe możliwości organizacji wydarzeń w sercu natury!

Hotel 3-gwiazdkowy w Górznie - zorganizuj konferencję w Hotel Dworek Wapionka
Hotel 3-gwiazdkowy w Górznie - zorganizuj konferencję w Hotel Dworek Wapionka

Dworek Wapionka - niezapomniane konferencje w malowniczym otoczeniu przyrody. Profesjonalne sale konferencyjne, malownicza lokalizacja oraz kompleksowa obsługa. Idealne miejsce na efektywne spotkania biznesowe i szkolenia!

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz