Emocjonalna narracja hotelu w procesie kreowania relacji z klientem - nowy artykuł na blogu PromocjaHotelu.pl

Emocjonalna narracja hotelu w procesie kreowania relacji z klientem - nowy artykuł na blogu PromocjaHotelu.pl

Na naszym zaprzyjaźnionym blogu PromocjaHotelu.pl pojawił się nowy artykuł. Tym razem autorem jest dr Marek Wojciechowski (psycholog biznesu, specjalista w tworzeniu emocjonalnych narracji procesu obsługi klienta), który to w swojej publikacji rozważa nad tym, czego polskich hotelarzy powinna nauczyć kilkumiesięczna pandemia koronawirusa. 

Publikacja Pana Marka może nie jest odą pochwalną dla polskich obiektów noclegowych. Autor wytyka hotelom błędy w komunikacji z klientem i w podejściu do bezpieczeństwa swoich gości. Artykuł nie jest głaskaniem po głowie i klepaniem po ramieniu. Ale jest za to cennym źródłem wiedzy dla wszystkich hoteli w Polsce. Można się z niego dowiedzieć m.in. jak zbudować wiarygodność obiektu w oczach gości, jak pozyskać zaufanie klientów oraz jak zniwelować ich obawy. Z artykułu na blogu dowiemy się również, czego najbardziej obawiają się goście hotelowi oraz na co zwracają uwagę, wybierając miejsce swojego pobytu. 

Dr Marek Wojciechowski w swojej publikacji przywołuje również Roberta Cialdiniego i jego dzieło "Zasady wywierania wpływu na ludzi". Jak sam autor przyznaje, zasady opisane w książce są wciąż aktualne i można je łatwo wdrożyć w codzienne życie. Lektura dzieła Cialdiniego może pomóc m.in. zbudować trwałe relacje z klientem, ocieplić wizerunek hotelu i wpłynąć na podejmowanie decyzji przez gości. 

Zapraszamy na bloga. Oprócz wartościowego artykułu Pana Marka znajdziecie tam wiele innych interesujących artykułów, m.in. o budowaniu relacji z klientami MICE czy budowaniu wizerunku hotelu na LinkedInie i Instagramie

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!
Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!

Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!

10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!
10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!

Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!

Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!
Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!

HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!

Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!
Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!

Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!

Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!
Hotel 3-gwiazdkowy w Radomsku - Hotel Porto, idealny na konferencje i szkolenia!

Odkryj idealne miejsce na Twoje biznesowe wydarzenie! Hotel Porto oferuje nowoczesną przestrzeń konferencyjną, komfortowe pokoje, wykwintną kuchnię i bogatą ofertę atrakcji. Zarezerwuj już teraz i zaplanuj niezapomniane spotkanie biznesowe!

Archiwum