Emocjonalna narracja hotelu w procesie kreowania relacji z klientem - nowy artykuł na blogu PromocjaHotelu.pl

Na naszym zaprzyjaźnionym blogu PromocjaHotelu.pl pojawił się nowy artykuł. Tym razem autorem jest dr Marek Wojciechowski (psycholog biznesu, specjalista w tworzeniu emocjonalnych narracji procesu obsługi klienta), który to w swojej publikacji rozważa nad tym, czego polskich hotelarzy powinna nauczyć kilkumiesięczna pandemia koronawirusa.
Publikacja Pana Marka może nie jest odą pochwalną dla polskich obiektów noclegowych. Autor wytyka hotelom błędy w komunikacji z klientem i w podejściu do bezpieczeństwa swoich gości. Artykuł nie jest głaskaniem po głowie i klepaniem po ramieniu. Ale jest za to cennym źródłem wiedzy dla wszystkich hoteli w Polsce. Można się z niego dowiedzieć m.in. jak zbudować wiarygodność obiektu w oczach gości, jak pozyskać zaufanie klientów oraz jak zniwelować ich obawy. Z artykułu na blogu dowiemy się również, czego najbardziej obawiają się goście hotelowi oraz na co zwracają uwagę, wybierając miejsce swojego pobytu.
Dr Marek Wojciechowski w swojej publikacji przywołuje również Roberta Cialdiniego i jego dzieło "Zasady wywierania wpływu na ludzi". Jak sam autor przyznaje, zasady opisane w książce są wciąż aktualne i można je łatwo wdrożyć w codzienne życie. Lektura dzieła Cialdiniego może pomóc m.in. zbudować trwałe relacje z klientem, ocieplić wizerunek hotelu i wpłynąć na podejmowanie decyzji przez gości.
Zapraszamy na bloga. Oprócz wartościowego artykułu Pana Marka znajdziecie tam wiele innych interesujących artykułów, m.in. o budowaniu relacji z klientami MICE czy budowaniu wizerunku hotelu na LinkedInie i Instagramie.