Emocjonalna narracja hotelu w procesie kreowania relacji z klientem - nowy artykuł na blogu PromocjaHotelu.pl

Emocjonalna narracja hotelu w procesie kreowania relacji z klientem - nowy artykuł na blogu PromocjaHotelu.pl

Na naszym zaprzyjaźnionym blogu PromocjaHotelu.pl pojawił się nowy artykuł. Tym razem autorem jest dr Marek Wojciechowski (psycholog biznesu, specjalista w tworzeniu emocjonalnych narracji procesu obsługi klienta), który to w swojej publikacji rozważa nad tym, czego polskich hotelarzy powinna nauczyć kilkumiesięczna pandemia koronawirusa. 

Publikacja Pana Marka może nie jest odą pochwalną dla polskich obiektów noclegowych. Autor wytyka hotelom błędy w komunikacji z klientem i w podejściu do bezpieczeństwa swoich gości. Artykuł nie jest głaskaniem po głowie i klepaniem po ramieniu. Ale jest za to cennym źródłem wiedzy dla wszystkich hoteli w Polsce. Można się z niego dowiedzieć m.in. jak zbudować wiarygodność obiektu w oczach gości, jak pozyskać zaufanie klientów oraz jak zniwelować ich obawy. Z artykułu na blogu dowiemy się również, czego najbardziej obawiają się goście hotelowi oraz na co zwracają uwagę, wybierając miejsce swojego pobytu. 

Dr Marek Wojciechowski w swojej publikacji przywołuje również Roberta Cialdiniego i jego dzieło "Zasady wywierania wpływu na ludzi". Jak sam autor przyznaje, zasady opisane w książce są wciąż aktualne i można je łatwo wdrożyć w codzienne życie. Lektura dzieła Cialdiniego może pomóc m.in. zbudować trwałe relacje z klientem, ocieplić wizerunek hotelu i wpłynąć na podejmowanie decyzji przez gości. 

Zapraszamy na bloga. Oprócz wartościowego artykułu Pana Marka znajdziecie tam wiele innych interesujących artykułów, m.in. o budowaniu relacji z klientami MICE czy budowaniu wizerunku hotelu na LinkedInie i Instagramie

PRZECZYTAJ ARTYKUŁ

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!
Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!

Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.

Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace
Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace

Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.

Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!
Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!

Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz