Forum Horeca Idea Rebuilding 2022 już w listopadzie!

Forum Horeca Idea Rebuilding 2022 już w listopadzie!

Wielkimi krokami zbliża się Forum Horeca Idea Rebuilding 2022! Wydarzenie to będzie miało miejsce w przyszłym tygodniu, dokładnie 7 i 8 listopada, w warszawskim Sound Garden Hotel Airport. Celem tego wydarzenia jest nic innego, jak dostarczenie działom sprzedaży rzetelnej wiedzy oraz wzmocnienie i rozwinięcie szeroko pojętej umiejętności współdziałania. Organizatorzy jednocześnie też chcą przypomnieć, jak dużą wagę podczas organizacji eventów przypisuje się znajomości produktu oraz wzajemnemu zaufaniu w zespole. Bez tego zdecydowanie trudno jest zrealizować jakiekolwiek wydarzenie. W praktyce sprzedaż imprez przecież nie ogranicza się wyłącznie do podpisania kontraktu, ale obejmuje również m.in. efektywną lokalizację.

Zastanawiasz się, co dokładnie czeka na uczestników Forum Horeca Idea Rebuilding 2022? Już spieszymy z odpowiedzią!

Doświadczenie podpowiada, iż często, kiedy zdobywa się wiedzę, ma się problem z jej wykorzystaniem w praktyce, we wszelkich okolicznościach zawodowych. W związku z tym organizatorzy eventu postanowili podzielić proponowane spotkania na bloki, łącząc w nich teorię z praktyką. Podczas pierwszej części uczestnicy mogą liczyć na porządną dawkę inspirującej, rzetelnej wiedzy. W tym zakresie będzie można usłyszeć m.in. charyzmatyczną Ewę Wilmanowicz („Osobista renoma w budowaniu relacji z klientem”), która pobudzi gości do działania, zachęcając do inwestowania w siebie. Wystąpi tam również Krzysztof Rzepkowski, Sandler Training Polska („Sprzedaż nie jest dziełem przypadku”).

Osiągnięcie szeroko pojętego sukcesu zależne jest m.in. od praktyki, współdziałania i zaufania w zespole, dlatego też organizatorzy Forum zapraszają gości na „Hotelarski czelendż”. Owa formuła jest bardzo podobna do olimpiady. Dla uczestników przygotowane zostały specjalne zadania, które to będą realizowane w zespołach. Na sam koniec wyłoniony zostanie mistrzowski zespół i nagrodzony podczas wieczoru z atrakcjami. 

Podczas drugiego dnia będą miały miejsce spotkania - i to przy dobrym, pożywnym śniadaniu, ponieważ wspólny posiłek zdecydowanie jednoczy ludzi, poprawia nastroje i skłania do otwartości. Temat rozmowy sam w sobie nie będzie należał do najłatwiejszych, gdyż jest nim... walka cenowa. Uczestnicy Forum będą mogli też liczyć na wystąpienie Maćka Strausa, który wraz gośćmi specjalnymi opowie nieco więcej o współpracy pomiędzy obiektem a klientem bezpośrednim oraz obiektem a agencją eventową. Następnie będą miały miejsce 4 solidne warsztaty.
To dokładnie:

  1. Nowoczesna oferta B2B – jak badać potrzeby klientów i zwiększyć sprzedaż (prowadzący: Eliza Kozica-Kamińska, Sandra Fengler),
  2. Cienka linia, która oddziela stratę od zysku - warsztaty z optymalnej wyceny zapytań grupowych (prowadzący: Michal Forysiak, Cezary Sarnecki MBA),
  3. Reklamacje - jak efektywnie na nie odpowiadać? (prowadząca: Marta Otrebska),
  4. Google Analytics 4 – rewolucja, na którą Twój hotel powinien się przygotować (prowadzący: Wojciech Sroka). 

Wszystkie szczegóły można oczywiście znaleźć na stronie: forum.horecaidea.pl

Blanka Retmańska-Man, Prezes Zarządu Idea Profit Sp. z o.o., mówi, iż: „Pierwszy raz w historii w oparciu o dane Horeca Idea wyłonimy zwycięzców w dwóch konkursach –SuperSprzedawcy2021 i Superzaangazowanych2022. To najskuteczniejsi, najbardziej zaangażowani eventowcy i sprzedawcy. Wierzymy, że nominacje i zwycięstwo w konkursie będzie dla nich wartością i mobilizacją do osiągania kolejnych świetnych wyników w przyszłości”.

W licznych hotelach i centrach eventowych udało się już odbudować zespoły sprzedaży i realizacji celów. W związku z przebranżowieniem wielu specjalistów zdecydowano się też zatrudnić osoby bez doświadczenia. Tak samo zresztą było w gastronomii. Niestety jednak w praktyce nie pozostało to bez wpływu na jakość realizacji wszelkich eventów. Chodzi bowiem o to, że nowe zespoły z jednej strony muszą się dotrzeć, a z drugiej - nabrać odpowiedniego doświadczenia. Często okazuje się jednak, że ową praktykę starają się nabyć na tzw. czuja, co świadczy m.in. o zaniechaniu konkretnych zadań domowych po pandemii. Owe słowa są kierowane przede wszystkim do kadr zarządzających. Dużym błędem jest bowiem to, że nadal wiele firm nie inwestuje w szkolenia ani w rozwój kompetencji w zespołach sprzedaży i organizacji eventów.

Można temu jeszcze zaradzić. Kluczem do sukcesu zdecydowanie jest więc zainwestowanie w swój zespół i spotkanie się na Forum Horeca Idea Rebuilding 2022.

Musisz się jednak spieszyć, ponieważ rejestracja zamykana jest już dziś! Oto link do zapisów: http://forum.horecaidea.pl/registration

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!
Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!

Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.

Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace
Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace

Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.

Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!
Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!

Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz