31.01.2011
Hotele butikowe wygrywają z sieciowymi
Polacy wolą małe, ale unikatowe hotele, zamiast dużych luksusowych sieciówek, jak wynika z rankingu miesięcznika Forbes.
W zestawieniu najpopularniejszych hoteli miesięcznika Forbes górują hotele butikowe. Ranking ukazał preferencje Polaków. Najbogatsi klienci hoteli częściej wybierają hotele z duszą. Na dalszy plan natomiast odsuwają hotele sieciowe, które urządzone są w tym samym stylu i brakuje im oryginalności.
Największą zaletą niewielkich hoteli butikowych jest ich niepowtarzalny styl i unikalna atmosfera. Każdy z takich hoteli urządzony jest w innym stylu, najczęściej odpowiadającym architekturze miejsca, w których się znajduje. Design wnętrz często nawiązuje do historii miasta lub dzielnicy, a każdy z pokoi ma swój niepowtarzalny klimat.
Pierwsze miejsca w rankingu Forbesa zajęły hotele: Le Regina i Rialto w Warszawie oraz Copernicus w Krakowie. Wyprzedziły tak znane marki jak Hilton, Radisson, Novotel, czy Hyatt.
POWRÓT W zestawieniu najpopularniejszych hoteli miesięcznika Forbes górują hotele butikowe. Ranking ukazał preferencje Polaków. Najbogatsi klienci hoteli częściej wybierają hotele z duszą. Na dalszy plan natomiast odsuwają hotele sieciowe, które urządzone są w tym samym stylu i brakuje im oryginalności.
Największą zaletą niewielkich hoteli butikowych jest ich niepowtarzalny styl i unikalna atmosfera. Każdy z takich hoteli urządzony jest w innym stylu, najczęściej odpowiadającym architekturze miejsca, w których się znajduje. Design wnętrz często nawiązuje do historii miasta lub dzielnicy, a każdy z pokoi ma swój niepowtarzalny klimat.
Pierwsze miejsca w rankingu Forbesa zajęły hotele: Le Regina i Rialto w Warszawie oraz Copernicus w Krakowie. Wyprzedziły tak znane marki jak Hilton, Radisson, Novotel, czy Hyatt.