Innowacyjny produkt na rynku hotelarskim - HotelEye

Innowacyjny produkt na rynku hotelarskim - HotelEye
Od wielu lat branża hotelarska w Polsce rozwija się niezwykle szybko. Każdy Dyrektor, Marketing Manager, a także Revenue Manager, zdają sobie sprawę, jak ważną rolę odgrywa stała kontrola oraz odpowiednie zarządzanie polityką cenową. Są one niezbędne, wręcz obowiązkowe, a często niestety bagatelizowane. W odpowiedzi na ten problem, Tomasz Chojnacki oraz Piotr Górecki postanowili znaleźć rozwiązanie i stworzyli coś zupełnie nowego - HotelEye.

Twój sukces z HotelEye
Hotele sieciowe od lat monitorują konkurentów, posiadają odpowiedni budżet na tego typu działania, programy dostarczane przez centralę a także dedykowany personel. Większość indywidualnych obiektów nie posiada odpowiedniego budżetu na zatrudnienie dodatkowych pracowników, ciągły brak czasu jednoosobowego działu marketingu utrudnia podglądanie konkurencji a brak odpowiednich narzędzi zmusza do prowadzenia tego typu działań “ręcznie” co wiąże się z tworzeniem wielu dokumentów excel i ogromnej liczbie godzin spędzonych w internecie na przeszukiwaniu stron i portali. Programy specjalizujące się w analizie cen i obłożenia, to jeden z wielu sposobów, które od wielu lat wykorzystywane są do wsparcia Hoteli w codziennych często mozolnych działaniach. Zdecydowaliśmy się na zupełnie inny kierunek, stworzyliśmy innowacyjną platformę łącząca funkcjonalności marketingowe, revenue oraz dane z segmentu konferencyjnego oferując oferując tym samym, pierwsze i jedyne w Polsce tego typu narzędzie dla Hotelarzy.

Wszystko w jednym miejscu
Tworząc System HotelEye współpracowaliśmy ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w hotelarstwie, którzy zdobywali swoją wiedzę w najlepszych hotelowych markach w kraju i zagranicą. HotelEye to platforma, dedykowana głównie dyrektorom/managerom, którzy łączą swoje obowiązki zarządcze z revenue managementem oraz kontrolą podwykonawców obsługujących marketingowo Hotel ale także dla pracowników poszczególnych działów. System zawiera w jednym miejscu wszystkie wydatki na działania marketingowe Hotelu, ceny i obłożenie. Powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku na tego typu produkty oraz trend technologiczny narzędzi analitycznych i tzw. “shopperów” jaki dotarł z zagranicy do Polski mówi Tomasz Chojnacki.

Przejrzystość i intuicyjność
Chcieliśmy udowodnić, że liczne funkcjonalności zawarte w jednej platformie nie muszą być trudne w obsłudze. HotelEye jest najlepszym przykładem na to, że System może być przejrzysty i intuicyjny dla użytkowników, którzy nie potrzebują specjalistycznej wiedzy IT, aby z niego korzystać. Narzędzie przedstawia najważniejsze dane statystyczne, zbierane między innymi z Google Analytics, Google AdWords, portali społecznościowych jak Facebook, OTA oraz metasearchy jak TripAdvisor. System powstał również ze względu na ułatwienie organizacji pracy i zaoszczędzenie czasu możliwość obserwacji niezbędnych informacji marketingowych oraz dotyczących revenue managementu w jednym miejscu, pozwalają na szybsze podejmowanie decyzji i układanie znacznie lepszych strategii wyjaśnia Piotr Górecki.

Jeden System, wiele korzyści
Przy wykorzystaniu HotelEye, każdy obiekt może zwiększyć swoją wiedzę o konkurencji. Narzędzie dostarcza wiele informacji, począwszy od działań marketingowych, pozycji w internecie, wydarzeń w okolicy, opinii aż po ceny i obłożenie. W prosty sposób pozwala uzyskać przewagę nad konkurencją. Obecnie System można wypróbować bezpłatnie przez 14dni. Więcej szczegółów na stronie: www.hoteleye.pl

Tomasz Chojnacki
Absolwent kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz kierunku Organizacja Turystyki i Rekreacji. Od 14 lat w branży interaktywnej, od 9 związany z branżą hotelową i turystyczną. Pracował dla takich marek jak: MercedesBenz, Koleje Dolnośląskie S.A. czy Thomas Cook AG. Przez ostatnie 6 lat zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie PROFITROOM, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 600 obiektów hotelarskich. Obecnie współtwórca i założyciel firmy Hotel Marketing Group, dostawcy innowacyjnego ecosystemu produktów HotelEye, służącego do analizy konkurencji i kontroli działań marketingowych. Jest to pierwszy tego typu produkt analityczny dla Hoteli w Polsce.

Piotr Górecki
Agile Project Manager, specjalista z dziedziny Lean Canvas i rozwoju produktów internetowych. Od lat aktywnie pracujący przy projektach internetowych na różnych stadiach rozwoju. Pracował dla takich marek jak: Benefit Systems, Volkswagen czy SKI Republic. Pasjonat nowych technologii, Internet of Things i przemyślanej informatyzacji wszystkich sektorów gospodarki. Łączy biznesowe podejście do startupów z głębokim zrozumieniem technologii potrzebnych do ich wykonania. Prywatnie podróżnik, który odwiedził już ponad 60 krajów na 5 kontynentach. Obecnie współtwórca i założyciel firmy Hotel Marketing Group, dostawcy innowacyjnego ecosystemu produktów HotelEye, służącego do analizy konkurencji i kontroli działań marketingowych. Jest to pierwszy tego typu produkt analityczny dla Hoteli w Polsce.

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Zamek Janów Podlaski z wiosenną promocją LAST MINUTE dla firm!
Zamek Janów Podlaski z wiosenną promocją LAST MINUTE dla firm!

Odkryj wyjątkową ofertę konferencyjną Zamek Janów Podlaski! Skorzystaj z promocji LAST MINUTE dla firm, z komfortowymi salami i niezapomnianą atmosferą zamkowych wnętrz. Rezerwuj już teraz!

Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!
Zamek w Stobnicy otwarty na majówkę 2024?!

Otwarcie Zamku w Stobnicy już niebawem! Przygotuj się na niezapomnianą majówkę 2024, pełną emocji i przygód. Weź udział w historycznym otwarciu i dołącz do epickiej przygody już teraz!

10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!
10 lat Hotelu Fabryka Wełny - to właśnie tutaj szyją się najlepsze wspomnienia!

Odkryj niepowtarzalne wspomnienia z 10 lat Hotelu Fabryka Wełny! Z historią splata się nowoczesność, tworząc magiczną przestrzeń, która przyciąga gości z całego świata!

Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!
Sale konferencyjne na wynajem w Koszalinie - skorzystaj z oferty HUDSON!

HUDSON - elegancki obiekt w samym sercu Koszalina, oferujący kompleksowe usługi organizacyjne dla różnorodnych wydarzeń biznesowych i okolicznościowych. Sala konferencyjna, komfortowe pokoje, wyjątkowa restauracja - wszystko, czego potrzebujesz, by stworzyć niezapomniane wydarzenie!

Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!
Już niedługo otwarcie nowej przestrzeni EVENT HALL w Fabryce Norblina!

Odkryj wyjątkowy Event Hall w sercu Fabryki Norblina – idealne miejsce na konferencje, szkolenia i spotkania biznesowe. Nowoczesność spotyka się z historią, tworząc niezapomnianą atmosferę dla Twojego wydarzenia. Otwarcie już 20 maja!

Archiwum