Innowacyjny produkt na rynku hotelarskim - HotelEye

Innowacyjny produkt na rynku hotelarskim - HotelEye
Od wielu lat branża hotelarska w Polsce rozwija się niezwykle szybko. Każdy Dyrektor, Marketing Manager, a także Revenue Manager, zdają sobie sprawę, jak ważną rolę odgrywa stała kontrola oraz odpowiednie zarządzanie polityką cenową. Są one niezbędne, wręcz obowiązkowe, a często niestety bagatelizowane. W odpowiedzi na ten problem, Tomasz Chojnacki oraz Piotr Górecki postanowili znaleźć rozwiązanie i stworzyli coś zupełnie nowego - HotelEye.

Twój sukces z HotelEye
Hotele sieciowe od lat monitorują konkurentów, posiadają odpowiedni budżet na tego typu działania, programy dostarczane przez centralę a także dedykowany personel. Większość indywidualnych obiektów nie posiada odpowiedniego budżetu na zatrudnienie dodatkowych pracowników, ciągły brak czasu jednoosobowego działu marketingu utrudnia podglądanie konkurencji a brak odpowiednich narzędzi zmusza do prowadzenia tego typu działań “ręcznie” co wiąże się z tworzeniem wielu dokumentów excel i ogromnej liczbie godzin spędzonych w internecie na przeszukiwaniu stron i portali. Programy specjalizujące się w analizie cen i obłożenia, to jeden z wielu sposobów, które od wielu lat wykorzystywane są do wsparcia Hoteli w codziennych często mozolnych działaniach. Zdecydowaliśmy się na zupełnie inny kierunek, stworzyliśmy innowacyjną platformę łącząca funkcjonalności marketingowe, revenue oraz dane z segmentu konferencyjnego oferując oferując tym samym, pierwsze i jedyne w Polsce tego typu narzędzie dla Hotelarzy.

Wszystko w jednym miejscu
Tworząc System HotelEye współpracowaliśmy ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w hotelarstwie, którzy zdobywali swoją wiedzę w najlepszych hotelowych markach w kraju i zagranicą. HotelEye to platforma, dedykowana głównie dyrektorom/managerom, którzy łączą swoje obowiązki zarządcze z revenue managementem oraz kontrolą podwykonawców obsługujących marketingowo Hotel ale także dla pracowników poszczególnych działów. System zawiera w jednym miejscu wszystkie wydatki na działania marketingowe Hotelu, ceny i obłożenie. Powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku na tego typu produkty oraz trend technologiczny narzędzi analitycznych i tzw. “shopperów” jaki dotarł z zagranicy do Polski mówi Tomasz Chojnacki.

Przejrzystość i intuicyjność
Chcieliśmy udowodnić, że liczne funkcjonalności zawarte w jednej platformie nie muszą być trudne w obsłudze. HotelEye jest najlepszym przykładem na to, że System może być przejrzysty i intuicyjny dla użytkowników, którzy nie potrzebują specjalistycznej wiedzy IT, aby z niego korzystać. Narzędzie przedstawia najważniejsze dane statystyczne, zbierane między innymi z Google Analytics, Google AdWords, portali społecznościowych jak Facebook, OTA oraz metasearchy jak TripAdvisor. System powstał również ze względu na ułatwienie organizacji pracy i zaoszczędzenie czasu możliwość obserwacji niezbędnych informacji marketingowych oraz dotyczących revenue managementu w jednym miejscu, pozwalają na szybsze podejmowanie decyzji i układanie znacznie lepszych strategii wyjaśnia Piotr Górecki.

Jeden System, wiele korzyści
Przy wykorzystaniu HotelEye, każdy obiekt może zwiększyć swoją wiedzę o konkurencji. Narzędzie dostarcza wiele informacji, począwszy od działań marketingowych, pozycji w internecie, wydarzeń w okolicy, opinii aż po ceny i obłożenie. W prosty sposób pozwala uzyskać przewagę nad konkurencją. Obecnie System można wypróbować bezpłatnie przez 14dni. Więcej szczegółów na stronie: www.hoteleye.pl

Tomasz Chojnacki
Absolwent kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz kierunku Organizacja Turystyki i Rekreacji. Od 14 lat w branży interaktywnej, od 9 związany z branżą hotelową i turystyczną. Pracował dla takich marek jak: MercedesBenz, Koleje Dolnośląskie S.A. czy Thomas Cook AG. Przez ostatnie 6 lat zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie PROFITROOM, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 600 obiektów hotelarskich. Obecnie współtwórca i założyciel firmy Hotel Marketing Group, dostawcy innowacyjnego ecosystemu produktów HotelEye, służącego do analizy konkurencji i kontroli działań marketingowych. Jest to pierwszy tego typu produkt analityczny dla Hoteli w Polsce.

Piotr Górecki
Agile Project Manager, specjalista z dziedziny Lean Canvas i rozwoju produktów internetowych. Od lat aktywnie pracujący przy projektach internetowych na różnych stadiach rozwoju. Pracował dla takich marek jak: Benefit Systems, Volkswagen czy SKI Republic. Pasjonat nowych technologii, Internet of Things i przemyślanej informatyzacji wszystkich sektorów gospodarki. Łączy biznesowe podejście do startupów z głębokim zrozumieniem technologii potrzebnych do ich wykonania. Prywatnie podróżnik, który odwiedził już ponad 60 krajów na 5 kontynentach. Obecnie współtwórca i założyciel firmy Hotel Marketing Group, dostawcy innowacyjnego ecosystemu produktów HotelEye, służącego do analizy konkurencji i kontroli działań marketingowych. Jest to pierwszy tego typu produkt analityczny dla Hoteli w Polsce.

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Hotel 4-gwiazdkowy w Serocku - Hotel NARVIL Conference & Spa, mający w ofercie nowoczesne sale konferencyjne!
Hotel 4-gwiazdkowy w Serocku - Hotel NARVIL Conference & Spa, mający w ofercie nowoczesne sale konferencyjne!

33 sale konferencyjne, wygodne zaplecze noclegowe oraz bogata oferta atrakcji sprzyjających relaksowi - to tylko namiastka tego, co oferuje Hotel NARVIL Conference & Spa! Dowiedz się, dlaczego warto w nim zorganizować konferencje i szkolenia.

Hotel 4-gwiazdkowy w Łodzi z nowoczesnymi salami konferencyjnymi - DoubleTree by Hilton Łódź!
Hotel 4-gwiazdkowy w Łodzi z nowoczesnymi salami konferencyjnymi - DoubleTree by Hilton Łódź!

DoubleTree by Hilton Łódź to miejsce, które łączy nowoczesność z elegancją, oferując najwyższy standard usług i niezrównane możliwości organizacyjne. Dzięki swojej lokalizacji, wszechstronnej ofercie konferencyjnej i luksusowym udogodnieniom, jest to idealne miejsce na każdy rodzaj wydarzenia, od dużych kongresów i bankietów po kameralne spotkania biznesowe.

Hotel 4-gwiazdkowy w Warszawie - Focus Hotel Premium Warszawa z nowoczesnym zapleczem konferencyjnym!
Hotel 4-gwiazdkowy w Warszawie - Focus Hotel Premium Warszawa z nowoczesnym zapleczem konferencyjnym!

Focus Hotel Premium to nie tylko miejsce, gdzie można wygodnie przenocować, ale także idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń. Przestronne wnętrza, nowoczesne wyposażenie oraz profesjonalna obsługa sprawiają, że każdy event staje się wyjątkowym i niezapomnianym doświadczeniem.

Hotel 4-gwiazdkowy na Dolnym Śląsku - Hotel Zamek Topacz, zachwycający elegancją i zapleczem konferencyjnym!
Hotel 4-gwiazdkowy na Dolnym Śląsku - Hotel Zamek Topacz, zachwycający elegancją i zapleczem konferencyjnym!

Zamek Topacz to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnością, oferując szeroki wachlarz usług i atrakcji. Jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych oraz różnorodnych wydarzeń, a także na wypoczynek w komfortowych warunkach.

Nowy obiekt na konferencję w Nałęczowie! Poznaj Arche Nałęczów - "Sanatorium Milicyjne", który otwiera się w lipcu!
Nowy obiekt na konferencję w Nałęczowie! Poznaj Arche Nałęczów - "Sanatorium Milicyjne", który otwiera się w lipcu!

Arche Nałęczów to miejsce, które oferuje nie tylko doskonałe warunki do organizacji wydarzeń, ale także niezapomniane wrażenia z pobytu. To miejsce z duszą i sercem, gdzie historia splata się z nowoczesnością, tworząc idealne warunki do pracy, relaksu i zabawy.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz