2.08.2016
Innowacyjny produkt na rynku hotelarskim - HotelEye

Od wielu lat branża hotelarska w Polsce rozwija się niezwykle szybko. Każdy Dyrektor,
Marketing Manager, a także Revenue Manager, zdają sobie sprawę, jak
ważną rolę odgrywa stała kontrola oraz odpowiednie zarządzanie polityką
cenową. Są one niezbędne, wręcz obowiązkowe, a często niestety
bagatelizowane. W odpowiedzi na ten problem, Tomasz Chojnacki oraz Piotr
Górecki postanowili znaleźć rozwiązanie i stworzyli coś zupełnie nowego -
HotelEye.
Twój sukces z HotelEye
Hotele sieciowe od lat monitorują konkurentów, posiadają odpowiedni budżet na tego typu działania, programy dostarczane przez centralę a także dedykowany personel. Większość indywidualnych obiektów nie posiada odpowiedniego budżetu na zatrudnienie dodatkowych pracowników, ciągły brak czasu jednoosobowego działu marketingu utrudnia podglądanie konkurencji a brak odpowiednich narzędzi zmusza do prowadzenia tego typu działań “ręcznie” co wiąże się z tworzeniem wielu dokumentów excel i ogromnej liczbie godzin spędzonych w internecie na przeszukiwaniu stron i portali. Programy specjalizujące się w analizie cen i obłożenia, to jeden z wielu sposobów, które od wielu lat wykorzystywane są do wsparcia Hoteli w codziennych często mozolnych działaniach. Zdecydowaliśmy się na zupełnie inny kierunek, stworzyliśmy innowacyjną platformę łącząca funkcjonalności marketingowe, revenue oraz dane z segmentu konferencyjnego oferując oferując tym samym, pierwsze i jedyne w Polsce tego typu narzędzie dla Hotelarzy.
Hotele sieciowe od lat monitorują konkurentów, posiadają odpowiedni budżet na tego typu działania, programy dostarczane przez centralę a także dedykowany personel. Większość indywidualnych obiektów nie posiada odpowiedniego budżetu na zatrudnienie dodatkowych pracowników, ciągły brak czasu jednoosobowego działu marketingu utrudnia podglądanie konkurencji a brak odpowiednich narzędzi zmusza do prowadzenia tego typu działań “ręcznie” co wiąże się z tworzeniem wielu dokumentów excel i ogromnej liczbie godzin spędzonych w internecie na przeszukiwaniu stron i portali. Programy specjalizujące się w analizie cen i obłożenia, to jeden z wielu sposobów, które od wielu lat wykorzystywane są do wsparcia Hoteli w codziennych często mozolnych działaniach. Zdecydowaliśmy się na zupełnie inny kierunek, stworzyliśmy innowacyjną platformę łącząca funkcjonalności marketingowe, revenue oraz dane z segmentu konferencyjnego oferując oferując tym samym, pierwsze i jedyne w Polsce tego typu narzędzie dla Hotelarzy.
Wszystko w jednym miejscu
Tworząc System HotelEye współpracowaliśmy ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w hotelarstwie, którzy zdobywali swoją wiedzę w najlepszych hotelowych markach w kraju i zagranicą. HotelEye to platforma, dedykowana głównie dyrektorom/managerom, którzy łączą swoje obowiązki zarządcze z revenue managementem oraz kontrolą podwykonawców obsługujących marketingowo Hotel ale także dla pracowników poszczególnych działów. System zawiera w jednym miejscu wszystkie wydatki na działania marketingowe Hotelu, ceny i obłożenie. Powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku na tego typu produkty oraz trend technologiczny narzędzi analitycznych i tzw. “shopperów” jaki dotarł z zagranicy do Polski mówi Tomasz Chojnacki.
Tworząc System HotelEye współpracowaliśmy ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w hotelarstwie, którzy zdobywali swoją wiedzę w najlepszych hotelowych markach w kraju i zagranicą. HotelEye to platforma, dedykowana głównie dyrektorom/managerom, którzy łączą swoje obowiązki zarządcze z revenue managementem oraz kontrolą podwykonawców obsługujących marketingowo Hotel ale także dla pracowników poszczególnych działów. System zawiera w jednym miejscu wszystkie wydatki na działania marketingowe Hotelu, ceny i obłożenie. Powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku na tego typu produkty oraz trend technologiczny narzędzi analitycznych i tzw. “shopperów” jaki dotarł z zagranicy do Polski mówi Tomasz Chojnacki.
Przejrzystość i
intuicyjność
Chcieliśmy udowodnić, że liczne funkcjonalności zawarte w
jednej platformie nie muszą być trudne w obsłudze. HotelEye jest
najlepszym przykładem na to, że System może być przejrzysty i intuicyjny
dla użytkowników, którzy nie potrzebują specjalistycznej wiedzy IT, aby
z niego korzystać. Narzędzie przedstawia najważniejsze dane
statystyczne, zbierane między innymi z Google Analytics, Google AdWords,
portali społecznościowych jak Facebook, OTA oraz metasearchy jak
TripAdvisor. System powstał również ze względu na ułatwienie organizacji
pracy i zaoszczędzenie czasu możliwość obserwacji niezbędnych
informacji marketingowych oraz dotyczących revenue managementu w jednym
miejscu, pozwalają na szybsze podejmowanie decyzji i układanie znacznie
lepszych strategii wyjaśnia Piotr Górecki.
Jeden System, wiele
korzyści
Przy wykorzystaniu HotelEye, każdy obiekt może zwiększyć swoją
wiedzę o konkurencji. Narzędzie dostarcza wiele informacji, począwszy od
działań marketingowych, pozycji w internecie, wydarzeń w okolicy,
opinii aż po ceny i obłożenie. W prosty sposób pozwala uzyskać przewagę
nad konkurencją. Obecnie System można wypróbować bezpłatnie przez 14dni. Więcej szczegółów na stronie: www.hoteleye.pl
Tomasz Chojnacki
Absolwent kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz kierunku Organizacja Turystyki i Rekreacji. Od 14 lat w branży interaktywnej, od 9 związany z branżą hotelową i turystyczną. Pracował dla takich marek jak: MercedesBenz, Koleje Dolnośląskie S.A. czy Thomas Cook AG. Przez ostatnie 6 lat zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie PROFITROOM, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 600 obiektów hotelarskich. Obecnie współtwórca i założyciel firmy Hotel Marketing Group, dostawcy innowacyjnego ecosystemu produktów HotelEye, służącego do analizy konkurencji i kontroli działań marketingowych. Jest to pierwszy tego typu produkt analityczny dla Hoteli w Polsce.
Absolwent kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz kierunku Organizacja Turystyki i Rekreacji. Od 14 lat w branży interaktywnej, od 9 związany z branżą hotelową i turystyczną. Pracował dla takich marek jak: MercedesBenz, Koleje Dolnośląskie S.A. czy Thomas Cook AG. Przez ostatnie 6 lat zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie PROFITROOM, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 600 obiektów hotelarskich. Obecnie współtwórca i założyciel firmy Hotel Marketing Group, dostawcy innowacyjnego ecosystemu produktów HotelEye, służącego do analizy konkurencji i kontroli działań marketingowych. Jest to pierwszy tego typu produkt analityczny dla Hoteli w Polsce.
Piotr Górecki
Agile Project Manager, specjalista z dziedziny Lean Canvas i rozwoju produktów internetowych. Od lat aktywnie pracujący przy projektach internetowych na różnych stadiach rozwoju. Pracował dla takich marek jak: Benefit Systems, Volkswagen czy SKI Republic. Pasjonat nowych technologii, Internet of Things i przemyślanej informatyzacji wszystkich sektorów gospodarki. Łączy biznesowe podejście do startupów z głębokim zrozumieniem technologii potrzebnych do ich wykonania. Prywatnie podróżnik, który odwiedził już ponad 60 krajów na 5 kontynentach. Obecnie współtwórca i założyciel firmy Hotel Marketing Group, dostawcy innowacyjnego ecosystemu produktów HotelEye, służącego do analizy konkurencji i kontroli działań marketingowych. Jest to pierwszy tego typu produkt analityczny dla Hoteli w Polsce.
Agile Project Manager, specjalista z dziedziny Lean Canvas i rozwoju produktów internetowych. Od lat aktywnie pracujący przy projektach internetowych na różnych stadiach rozwoju. Pracował dla takich marek jak: Benefit Systems, Volkswagen czy SKI Republic. Pasjonat nowych technologii, Internet of Things i przemyślanej informatyzacji wszystkich sektorów gospodarki. Łączy biznesowe podejście do startupów z głębokim zrozumieniem technologii potrzebnych do ich wykonania. Prywatnie podróżnik, który odwiedził już ponad 60 krajów na 5 kontynentach. Obecnie współtwórca i założyciel firmy Hotel Marketing Group, dostawcy innowacyjnego ecosystemu produktów HotelEye, służącego do analizy konkurencji i kontroli działań marketingowych. Jest to pierwszy tego typu produkt analityczny dla Hoteli w Polsce.