5.04.2010
IX Kongres Public Relations w Rzeszowie
Data: 21-23 kwietnia 2010
Lokalizacja: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
W dniach 21-23 kwietnia w Rzeszowie odbędzie się IX Kongres Public Relations, poświęcony badaniom w komunikacji. Organizowany od przeszło dziewięciu lat zjazd specjalistów z branży, jest największym eventem łączącym teorię PR z praktyką.
Głównym organizatorem kongresu jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, jak i RPR Group Agencja Public Relations.
Jak zapowiadają organizatorzy, uczestnictwo w kongresie zgłosiło prawie 300 chętnych. Nominowany do nagrody Złotych Spinaczy Związku Firm PR w kategorii najlepszy event, wśród tegorocznych prelegentów kongresu znajdą się Tomasz Kammel – prezenter telewizyjny, trener wystąpień publicznych, Adam Łaszysz – prezes Alter Media Communications, pracownicy ds. komunikacji korporacyjnej firmy NETIA, głowy firm Head of Marketing i wielu, wielu innych.
Na co postawić w strategii PR – kontrowersję czy skuteczność? Jakie wydarzenia Polski zapisały się na kartkach TopPR 10? Co jest celem PR – promocja czy tylko komunikacje? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą eksperci na licznych debatach, warsztatach, wystąpieniach. Serdecznie zapraszamy!
Informacje prasowe, relacje z lat ubiegłych, formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem: www.kongrespr.pl
źródło: money.pl
POWRÓT Lokalizacja: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
W dniach 21-23 kwietnia w Rzeszowie odbędzie się IX Kongres Public Relations, poświęcony badaniom w komunikacji. Organizowany od przeszło dziewięciu lat zjazd specjalistów z branży, jest największym eventem łączącym teorię PR z praktyką.
Głównym organizatorem kongresu jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, jak i RPR Group Agencja Public Relations.
Jak zapowiadają organizatorzy, uczestnictwo w kongresie zgłosiło prawie 300 chętnych. Nominowany do nagrody Złotych Spinaczy Związku Firm PR w kategorii najlepszy event, wśród tegorocznych prelegentów kongresu znajdą się Tomasz Kammel – prezenter telewizyjny, trener wystąpień publicznych, Adam Łaszysz – prezes Alter Media Communications, pracownicy ds. komunikacji korporacyjnej firmy NETIA, głowy firm Head of Marketing i wielu, wielu innych.
Na co postawić w strategii PR – kontrowersję czy skuteczność? Jakie wydarzenia Polski zapisały się na kartkach TopPR 10? Co jest celem PR – promocja czy tylko komunikacje? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą eksperci na licznych debatach, warsztatach, wystąpieniach. Serdecznie zapraszamy!
Informacje prasowe, relacje z lat ubiegłych, formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem: www.kongrespr.pl
źródło: money.pl