Concordia Design
Szybkie wyszukiwanie
5.06.2019

Jak sięgać szczytów?- 25 lat działalności spółki POLSKIE TATRY S.A.

Jak sięgać szczytów?- 25 lat działalności spółki POLSKIE TATRY S.A.

Obecnie pod marką POLSKIE TATRY S.A. Funkcjonują hotele, pensjonaty, lokale gastronomiczne oraz obiekty rekreacyjne. Nieustanny rozwój oraz adaptacja do dynamicznego rynku sprawiły, że miejsce te na stałe wpisały się w mapę podróży turystycznych i biznesowych. Jak 25 lat w branży ukształtowało czołową markę? Co wpłynęło na jej sukces? Jak dzisiaj prezentuje się oferta obiektów spółki?

POLSKIE TATRY S.A. przez lata działalności udoskonaliła swoją ofertę do tego stopnia, że każdego roku przyciąga szerze wiernych turystów oraz grupy konferencyjne. Wcale nie jest to jednak tak proste zadanie, jak mogłoby się wydawać. Ciągłe zmiany na rynku hotelowym oraz wzrost oczekiwań klientów sprawiają, że bardzo łatwo zostać w tyle. Kluczem do sukcesu jest szybkie reagowanie na potrzeby gości oraz wyeksponowanie do maksimum swoich atutów. Klienci cenią jakość, wygodę oraz doświadczenie, a nie można tego osiągnąć bez pracy i zaangażowania. O tym, że jest to jednak możliwe świadczy marka POLSKIE TATRY S.A., która nie bez powodu nosi dumne miano zakopiańskiego lidera.


POLSKIE TATRY S.A- czyli co i gdzie?

Perełką należącą do spółki POLSKIE TATRY S. A jest  Hotel Tatry *** To najwyżej ulokowany hotel w Polsce, który wznosi się na wysokości 1105 m n.p.m. Urokliwa Polana Pogorzelisko otoczona jest piękną przyrodą Tatrzańskiego Parku Narodowego. Goście doceniają walory naturalne obiektu oraz doskonałe położenie względem Zakopanego. Do najbardziej rozpoznawalnego tatrzańskiego miasta można dostać się po pokonaniu zaledwie 16 kilometrów.

Warto również zwrócić uwagę na Zespół Pensjonatów Antałówka, który składa się z dwóch 3-gwiazdkowych pensjonatów: Antałówka I i Antałówka II. Ich ogromnym atutem jest spokojna okolica, pozwalająca wypocząć z dala od wielkomiejskiego zgiełku i hałasu.


Nie można także zapomnieć o Zespole Pensjonatów Dolina Białego ***. W kompleksie szczególnie wyróżnia się Pensjonat Biały Potok, z którego okien można podziwiać malowniczy widok na Giewont. Grupy konferencyjne szczególnie cenią sobie pobyt w 3-gwiazdkowym Pensjonacie Telimena, gdzie znajdują się nowoczesne i w pełni wyposażone sale konferencyjne.

Najmniejszym i najbardziej kameralnym obiektem w Dolinie Białego jest Willa Pan Tadeusz. W jej historycznych murach można poczuć prawdziwy klimat okresu przedwojennego. Ciekawym miejscem jest również Zajazd Górski Kuźnice, który w nietypowy sposób łączy nowoczesność z folkowym stylem.


Czym byłby jednak wyjazd w góry bez zasmakowania lokalnych specjałów? Spółka POLSKIE TATRY S.A. postawiła na promowanie tradycyjnej kuchni Podhala. W stylizowanych lokalach: Karczmie Biały Potok, Szałasie Pod Wilkiem oraz Chacie Zbójnickiej, można cieszyć się nie tylko smakiem i zapachem regionalnych dań, ale także poczuć prawdziwą góralską gościnność. Na stołach nie może zabraknąć kwaśnicy czy grillowanego oscypka. Wspólna biesiada pozwala spędzić przyjemnie czas w gronie rodziny bądź zintegrować grupy konferencyjne.


Naturalne walory i sportowe atrakcje

Wyjazd w góry ma wiele zalet. Można do nich zaliczyć zachwycające krajobrazy, rześkie powietrze oraz wiele możliwości spędzania czasu wolnego. Każdy oczekuje czegoś innego. Jedni wolą spokojne spacery wśród tatrzańskiej przyrody, a inni szukają mocnych wrażeń. Dobra oferta musi być więc zaspokoić potrzeby wszystkich klientów. Goście spółki POLSKIE TATRY S.A. mogą obcować z dziewiczą naturą i podziwiać górskie krajobrazy, które zachwycają równie mocno o każdej porze roku. Jednocześnie spędzają czas w stylowych pomieszczeniach, w których zadbano o nowoczesne rozwiązania hotelarskie.


Zakopane znane jest głównie jako ośrodek sportów zimowych. Obiekty ze spółki POLSKIE TATRY S.A. nie poprzestają jednak tylko na wykorzystaniu jego możliwości sportowych. Spółka stara się podkreślić niezwykłą historię i kulturę regionu, co czyni go jeszcze atrakcyjniejszym. We wnętrzach pensjonatów i karczm można dostrzec liczne odniesienia właśnie do folkloru Podhala. Te pojedyncze detale tworzą wyjątkowy klimat, który zapada w pamięci gości, sprawiając, że chętnie powracają do obiektów marki.


Tym, co najbardziej wyróżnia obiekty spółki POLSKIE TATRY S.A. na tle konkurencji jest oferta Aqua Parku Zakopane. Funkcjonujący od 2006 roku kompleks to coś więcej niż zbiór basenów. Obiekt wykorzystuje źródła wody geotermalnej, która ma działanie pro-zdrowotne. Po za kąpielami w basenach wewnętrznych ze zjeżdżalniami i kaskadami wodnymi, goście mogą spędzać czas w basenie zewnętrznym. Rozpościera się z niego niepowtarzalna panorama na pasmo górskie.


Niedawno otworzono również na zewnątrz mini-basen balneologiczny, w którym znajduje się aż 40 masujących dysz i dwa gejzery denne. Dużą popularnością cieszy się także huśtawka wodna oraz dzika rzeka. Ciekawym pomysłem na wplecenie w górski klimat odrobiny morskich akcentów jest udostępnienie gościom groty solnej. Do dyspozycji oddano również: Świat Saun, kręgielnię, salę zabaw dla dzieci, siłownię i salę fitness.


Rozwój- receptą na sukces

Klienci, szczególnie biznesowi, coraz wyżej stawiają poprzeczkę, którą spółka POLSKIE TATRY S.A. każdorazowo przeskakuje na swój własny sposób. Ofertę cechuje wielka elastyczność i otwartość na nowe pomysły. Pozwala to idealnie wpasować się w aktualne potrzeby gości. Niedawno spółka podjęła decyzję o rozwoju pod kątem branży organizacji spotkań i konferencji. Jest to także odpowiedź na zmianę, jaka zaszła w Zakopanem na przestrzeni lat. Niegdyś te regiony przyciągały głównie artystów i myślicieli, a dziś duży ruch powodują klienci biznesowi.


Zakopiański klimat stanowi doskonałe tło pod organizację imprez firmowych, a także pozwala zaplanować niepowtarzalna szkolenie, warsztaty czy konferencje. Sukces marki można więc przypisać doskonałemu połączeniu kilku czynników, które są wyjątkowo cenione przez organizatorów eventów. Obiekty pozwalają swobodnie korzystać z górskich atrakcji, a jednocześnie zapewniają nowoczesne rozwiązania związane z organizację profesjonalnych i efektywnych spotkań.


Klienci są coraz bardziej świadomi swoich potrzeb. Wymagają czegoś więcej niż funkcjonalnej sali konferencyjnej. Wybierają miejsca, które "posiadają duszę", dlatego obiekty marki cieszą się tak wielką popularnością. Nie można im odmówić niepowtarzalnego klimatu, który towarzyszy gościom na każdym kroku. Bycie gotowym na rozwój i chętne wdrażanie nowości pozwala dostosowywać się do rynku, który przecież nie stoi w miejscu. Wzrost oczekiwań klientów w sposób naturalny powoduje wzrost inwestycji, jednak jak widać po dotychczasowym wdrażaniu innowacji, spółka POLSKIE TATRY S.A. jest na to w pełni przygotowana.


Pomysł na konferencję w górach

Wspomnieliśmy wcześniej, że polskie góry cieszą się coraz większym zainteresowaniem ze strony klientów biznesowych. Poszukują oni ciekawych miejsc na organizację szkoleń, warsztatów, jubileuszy, konferencji oraz imprez integracyjnych dla pracowników. Marka dokłada więc wszelkich starań, aby sprostać ich oczekiwaniom. Najlepszym obiektem do zrealizowania spotkań biznesowych jest Zespół Pensjonatów Antałówka. Zapewnia nocleg w 81 pokojach oraz możliwość skorzystania z nowoczesnych sal konferencyjnych. Największa z nich może obsłużyć nawet 130 osób. Pozostałe dwie sale pomieszczą grupy liczące 40 i 50 uczestników.


Odremontowana fasada budynku oraz zagospodarowanie okolicznych terenów zielonych, dodatkowo podnosi prestiż miejsca. Uroczyste przynęcie można zaplanować natomiast w eleganckiej sali bankietowej. Podczas bardziej swobodnych spotkań świetnie służy altana grillowa mieszcząca 70 osób. Zaplecze konferencyjne to jednak nie wszystko.

Na specjalne życzenie gości, obsługa może przygotować różnorodne atrakcje dodatkowe, takie jak: zajęcia z wykwalifikowanym instruktorem pływania i jazdy na nartach, trekking, poranny i wieczorny jogging lub wspólne wyjście do Aqua Parku Zakopane, gdzie można korzystać bez limitów z atrakcji wodnych. Goście Zespołu Pensjonatów Antałówka mogą spędzać czas wolny w kręgielni lub Świecie Saun.


Hotel Tatry *** jest natomiast doskonałym wyborem podczas planowania pobytów indywidualnych, a dla grup zorganizowanych to wymarzone miejsce do planowania imprez typu incentive lub team-building. Sala konferencyjna w Hotelu Tatry *** może pomieścić 80 osób. W restauracji serwowane są dania łączące kuchnię polską i regionalną. Lokal może pomieścić nawet 120 osób. Nie brakuje także pomysłów na lekki lunch biznesowy.


Pobyt urozmaicają zajęcia na świeżym powietrzu i gry poprawiające współpracę w grupie. Można przygotować bitwę paintball'ową, wyścig quadami, skuterami czy przejażdżkę bryczką. Nie trzeba być ekspertem, aby korzystać z możliwości sportowych Zakopanego. Na okolicznym stoku narciarskim Małe Ciche można pobrać naukę jazdy na nartach i snowboardzie. Ciekawą atrakcją dla grup zorganizowanych są także spływy kajakowe lub pontonowe, a także wycieczki z przewodnikiem po najważniejszych punktach w okolicy: Morskim Oku, Rusinowej Polanie, Tatrzańskim Parku Narodowym.


Wygodne pokoje, smaczna kuchnia, doskonałe wykorzystanie walorów przyrodniczych regionu, a także nowoczesne zaplecze konferencyjne - wszystkie te elementy dowodzą, że obiekty spod marki POLSKIE TATRY S.A. zdecydowanie zasługują na miano zakopiańskiego lidera na rynku. Dostrzegając możliwości sportowo-rekreacyjne oraz indywidualne podejście do każdego klienta, można powiedzieć, że spółka jest ważnym graczem w całym regionie Podhala. Nic więc dziwnego, że klienci coraz chętniej i liczniej przybywają do obiektów pod tym szyldem. POLSKIE TATRY S.A. zdecydowanie mogą być wzorem do naśladowania dla innych miejsc konferencyjno-wypoczynkowych. Oby kolejne lata działalności przyniosły spółce kolejne sukcesy.


Serdecznie polecamy także JESIENNE EVEN-TY pod marką POLSKIE TATRY S.A. 

POWRÓT

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: news@mojekonferencje.pl