Joanna Domańska nowym dyrektorem operacyjnym andel’s by Vienna House Cracow

Joanna Domańska nowym dyrektorem operacyjnym andel’s by Vienna House Cracow

Nowym dyrektorem operacyjnym andel’s by Vienna House Cracow została Joanna Domańska. Wcześniej brała udział w otwarciu hotelu jako kierownik recepcji, a w tym roku zakończyła liderski program VIctor, w ramach którego ukończyła panel MBA na Modul Vienna University.

Joanna Domańska konsekwentnie budowała swoją pozycję w krakowskim, designerskim obiekcie sieci Vienna House, w którym swoją przygodę zaczynała od pozycji kierownika recepcji, następnie awansowała na managera działu Rooms, aby w lipcu tego roku objąć stanowisko Operations Managera.

W 2015 r. przystępując do sieciowego programu liderskiego VIctor moim marzeniem i celem było zostanie dyrektorem operacyjnym hotelu andel’s. Nie spodziewałam się jednak, że to nastąpi tak szybko! – przyznaje Joanna Domańska. – Cieszę się bardzo, że będę mogła wykorzystać teoretyczną wiedzę i umiejętności zdobyte w trakcie szkolenia. Koordynacja pracy wszystkich działów operacyjnych hotelu, w tym gastronomii, będzie początkowo dla mnie sporym wyzwaniem, ale jestem nastawiona bardzo entuzjastycznie i chętna do zdobywania nowej wiedzy.

Joanna Domańska jako Operations Manager jest odpowiedzialna za koordynację działów operacyjnych, czyli Front Office, Housekeeping, F&B, Engineering, Security. Jej zadaniem jest zapewnienie stabilnego i efektywnego funkcjonowania hotelu, jak również optymalne zarządzanie kosztami. Moim głównym celem na nowym stanowisku będzie zapewnienie sprawnej i pełnej współpracy pomiędzy poszczególnymi działami hotelu. Do wszystkich zadań podchodzę patrząc z perspektywy gościa, gdyż to jego satysfakcja z pobytu w andel’sie jest dla mnie najważniejsza. – zapewnia Domańska.

Joanna Domańska związana jest z branżą hotelarską od początku swojej kariery zawodowej. Zaczynała w lipcu 1997 r. jako recepcjonistka w Grand Hotel Kraków, a 4 lata później została Front Office Supervisor w Holiday Inn Krakow City Center, gdzie następnie awansowała na Assistant Front Office Manager. W 2007 r. dołączyła do zespołu pre-openingowego w hotelu andel’s i bardzo chwali sobie pracę w austriackiej sieci hotelowej. Sieć Vienna House nie jest wielką korporacją, dzięki czemu pracownicy nie są anonimowi. Możemy swobodnie dzielić się talentem i być sobą. Mamy wiele możliwości rozwoju, a dzięki osobistemu wsparciu naszych kolegów z centrali oraz programowi szkoleniowemu, codziennie zdobywamy nową wiedzę i umiejętności. – przyznaje Joanna. 

INFORMACJA PRASOWA

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]

Mogą Cię zainteresować

Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!
Nowoczesny hotel na konferencje w Ustce - Cristal Baltic Apart Hotel!

Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.

Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace
Wyjątkowe miejsce na event 100 kilometrów od Warszawy - Parisel Palace

Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.

Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!
Zapraszamy na 6. edycję Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie!

Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!

Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!
Hotel 5-gwiazdkowy w Warszawie - Hotel Warszawa z nowoczesnymi salami konferencyjnymi!

Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.

Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi
Hotel 5-gwiazdkowy w Sopocie - Hotel Testa Sopot z nowoczesnymi salami konferencyjnymi

Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.

Archiwum

Agata
Event Concierge

Szukasz obiektu na wydarzenie?

Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.

Chcę wysłać formularz