Pałac Żelechów
Szybkie wyszukiwanie
14.11.2017

Konferencja Event Biznes zakończona sukcesem

Konferencja Event Biznes zakończona sukcesem

7 listopada br. odbyła się IV Edycja konferencji Event Biznes. Organizatorem wydarzenia było Stowarzyszenie Branży Eventowej, a spotkanie odbyło się w Warszawie, w centrum targowo – konferencyjnym Digital Knowledge Village. Konferencja zorganizowana była w celu poszerzenia wiedzy i umiejętności osób związanych z branżą eventową w Polsce oraz do wzajemnej rozmowy i wymiany doświadczeń zawodowych między uczestnikami. Wydarzenie prowadzone było przez Aleksandrę Mikołajczyk.

Konferencja Event Biznes zakończyła się ogromnym sukcesem, zarówno pod względem wysokiej frekwencji, jak i treści merytorycznych przekazywanych przez prelegentów. W wykładach uczestniczyło ponad 260 gości, którzy mieli okazję słuchać 25 mówców, poznać 40 partnerów biznesowych – 26 wystawców i 16 tytułów mediów branżowych, którzy prezentowali się na targach branży MICE towarzyszących konferencji.


Jeżeli chodzi o treści prezentowane w czasie wydarzenia, były to wystąpienia, których celem było pokazanie czym dokładnie jest event marketing, na jakich prawach działa, jak powinno się go prowadzić, aby osiągać realne korzyści biznesowe. Uczestnicy mieli w czasie konferencji zrozumieć, jak ważne jest odpowiednie dobranie narzędzi marketingowych w stosunku do grupy docelowej, do której działania są skierowane. Teoria prelegentów poparta była praktycznymi doświadczeniami, dzięki czemu uczestnicy mogli przyswoić wiedzę oraz wprowadzić ją w swoje przyszłe działania i ich planowanie.

Spotkanie trwało jeden dzień i podzielone było na 5 bloków tematycznych:
1. Wartości w budowaniu efektywnych relacji
2. Event w zintegrowanej komunikacji marketingowej – case studies
3. Różnorodne rodzaje eventów a cele interesariuszy
4. Bezpieczeństwo w organizacji eventów
5. Przyszłość eventów – działania i narzędzia.



IV edycję Event Biznes otworzył swoją prelekcją kompozytor i dyrygent Adam Sztaba, opowiadając o zarządzaniu i współpracy w zespole oraz wspólnej odpowiedzialności za projekty. Kolejny wykład wygłosił psycholog biznesu, Sebastian Kotow. Poza tym, w ramach wykładów wypowiedzieli się kulturoznawca i specjalista w dziedzinie komunikacji marek - Jacek Wasilewski oraz dyrektor marketingu B2B Mastercard, Luiza Derek.

W czasie wydarzenia przedstawione były również przykładowe rozwiązania eventowe na przykładzie 100 -lecia marki BMW, kampanii Play „Gamers Gona Play” i pokazy VR i Mitsubishi ASX 2017.

Marta Pokutycka – Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy w Nationale-Nederlanden, Katarzyna Głowacka oraz Monika Starecka, rozmawiały z uczestnikami konferencji o istocie komunikacji z pracownikami lub potencjalnymi pracownikami. 

Poza tym swoją wiedzą podzielił się dziennikarz, producent i trener, Tomasz Kammel oraz Katarzyna Cioch, dyrektor Polskiego Towarzystwa Chirurgi Naczyniowej.


Z uwagi na aktualne wydarzenia oraz zagrożenia terrorystyczne, szczególnie ważnym, wartościowym i atrakcyjnym dla uczestników tematem poruszanym na konferencji było zagadnienie bezpieczeństwa oraz sposoby zapobiegania niepożądanych wydarzeń. Swoją wiedzą i doświadczeniem w tej dziedzinie podzieliła się Eda Ozden oraz były oficer Andrzej Kruczyński.

Konferencja kończyła się blokiem, w którym poruszane były aspekty inspiracji, działań, narzędzi i trendów, które powinny być aktualnie wykorzystywane w organizacji eventów. W tej części głos zabrali trenerzy biznesowi: dr. Krzysztof Celuch i Ruud Janssen, którzy wytłumaczyli i przybliżyli uczestnikom metodę #EventCanvas.

W czasie spotkania Event Biznes, swoje prelekcje wygłosiły również Agnieszka Majkowska i Magdalena Galińska. Konferencja zakończyła się rozmowa, w której Edyta Brykała, Jacek Caputa oraz dr hab. Jacek Wasilewski dywagowali na temat przyszłości jaką ma przed sobą event marketing. 


INFORMACJA PRASOWA
Fot. Kacper Nurzyński

POWRÓT

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: news@mojekonferencje.pl
ikona mapa

Wyznacz trasę

Zaznacz obiekt na mapie, następnie uzupełnij adres
początkowy i kliknij przycisk "Wyślij".