Kongres PR - wizerunek Kościoła i służb specjalnych

Uczestnicy Kongresu Profesjonalistów Public Relations na pewno nie będą się nudzić. Czeka na nich wiele prelekcji i paneli dyskusyjnych z prawdziwymi ekspertami z branży, którzy w tym roku szczególną uwagę zwrócą na relacje z mediami i promocję eventów.
W dniach 21-22 kwietnia w Rzeszowie odbędzie się kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations - wydarzenia, podczas którego specjaliści od Public Relations i marketingu spotykają się, by podzielić się swoimi doświadczeniami i wspólnie stawiać czoła nowym wyzwaniom. Podczas tegorocznej edycji poruszony zostanie temat wizerunku medialnego Kościoła i służb specjalnych. Uczestnicy kongresu dowiedzą się, jak regulować relacje z mediami i do czego mogą się przydać.
Dbanie o relacje z mediami Kościoła to problematyczny temat nawet dla oświadczonych praktyków PR, ponieważ jest niejednorodny i często budzi silne i skrajne emocje. Zagadnienia związane z kreowaniem wizerunku Kościoła przedstawi były Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski ks. dr hab. Józef Kloch. Natomiast Maciej Karczyński, były Rzecznik Prasowy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz Komendy Stołecznej Policji, zaprezentuje swój punkt widzenia wizerunku medialnego na przykładzie służb specjalnych, sił zbrojnych i pozostałych służb mundurowych. Uczestnicy kongresu dowiedzą się, jak media przedstawiają służby i czy obywatele otrzymują ich prawdziwy obraz. O promocji wydarzeń na przykładzie Tour de Pologne opowie Czesław Lang reprezentujący Lang Team.
Kolejnym niezwykle istotnym zagadnieniem związanym z kreowaniem wizerunku poprzez relacje z mediami jest temat komunikacji kryzysowej, który szczegółowo omówi m.in. Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations dr Krystian Dudek z Bożeną Walicką-Górczak z firmy pogrzebowej Walicki. Z kolei receptę na zarządzanie kryzysowe w eventach przedstawi Bohdan Pawłowicz, reprezentujący IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, partner GOOD NAME sp. z o.o.
Istotnym tematem spotkania będą również media korporacyjne, które scharakteryzuje Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska.
Zapraszamy do zapoznania się z programem imprezy, dostępnym na stronie Kongresu Profesjonalistów Public Relations pod adresem: www.kongresprofesjonalistow.pl
INFORMACJA PRASOWA