Pałac Żelechów
Szybkie wyszukiwanie
10.01.2018

Kryzys wizerunkowy tematem tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations

Kryzys wizerunkowy tematem tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations

Mamy już rok 2018, dlatego przygotowania do kolejnej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations ruszyły pełną parą. 19-20 kwietnia w Rzeszowie odbędzie się ważne wydarzenie, podczas którego specjaliści od PR rozmawiać będą na temat kryzysów wizerunkowych.

Kilkuset uczestników co roku to doskonały wynik. Kongres Profesjonalistów Public Relations może pochwalić się świetną frekwencją i bardzo dużą liczbą prelegentów z różnych zakątków Polski. Jedna z największych branżowych imprez w Polsce będzie w tym roku areną do rozmów na temat kryzysów wizerunkowych, które od lat cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Badania przeprowadzane przy okazji poprzedniej edycji pokazały, że  zarządzanie kryzysowe uważane są za jedną z najważniejszych sfer zawodowych PR. Z tego też powodu organizatorzy kongresu zdecydowali się kontynuować ten temat.

Potrzebę rozmawiania na ten temat i dzielenia się wiedzą wytworzyły głośne kryzysy, które elektryzowały w tym roku branżę PR. Jednym z przykładów jest napój energetyczny Tiger i kłopot wizerunkowy firmy Maspex. Reklama uraziła wielu Polaków, ponieważ odnosiła się w sposób obraźliwy do Powstania Warszawskiego. W tym roku kłopoty miała również spółka PGE, bowiem również nawiązała w swojej reklamie do Powstania Warszawskiego. Odbiorcy reklamy zarzucili spółce brak taktu w wykorzystywaniu tematyki patriotycznej w promocji.


Wiedza na temat kryzysów i radzenia sobie z nimi ciągle rośnie, ale wciąż ciężko zapobiec wizerunkowym lapsusom.

- Co prawda nie zawsze można dokładnie przewidzieć, kiedy i z jakiego powodu pojawi się problem wizerunkowy, ale dysponując odpowiednią wiedzą można skutecznie mu zapobiegać oraz – gdy już do kryzysu dojdzie – niwelować jego negatywne skutki – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, organizator Kongresu.

Każdy kto zajmuje się public relations lub kto chce wiedzieć jak dbać o swój wizerunek i zapobiegać kryzysom, powinien wziąć udział w Kongresie Profesjonalistów Public Relations. Swoją wiedzą dzielić się będą bowiem doświadczeni specjaliści z branży. Opowiedzą o ciekawych case'ach i odpowiedzą na wszystkie nurtujące pytania.

Głównym sponsorem imprezy jak co roku jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, organizatorem zaś Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.

INFORMACJA PRASOWA

POWRÓT

Notatki prasowe

Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: news@mojekonferencje.pl