Louvre Hotels Group wprowadza na rynek nową markę - Tulip Residences

Louvre Hotels Group wychodząc naprzeciw rosnącym zainteresowaniom klientów i inwestorów, inwestuje w segment aparthoteli i wprowadza na rynek nową markę Tulip Residences. Pandemia zmieniła oczekiwania konsumentów w kontekście pobytów długoterminowych.
Czym będą charakteryzować się aparthotele pod marką Tulip Residences? Koncepcją hybrydową. Oznacza to tyle, że w obiekt będzie łączył wspólnotę mieszkalną z przestrzenią coworkingową. Znajdzie się tam też strefa wypoczynku.
Każdy z takich aparthoteli zaoferuje swoim gościom:
- przestrzeń coworkingową - praca w inspirującym otoczeniu, które zaprojektowane jest tak, by pobudząc kreatywne myślenie;
- pokój typu studio lub apartament dwupokojowy - zaprojektowany tak, by zaoferować jak największy komfort podczas pobytów długoterminowych; znajdzie się tam aneks kuchenny, luksusowa część sypialniana, szybkie łącze internetowe i panoramiczny telewizor HD;
- Tulip Cafe - otwarty praktycznie przez cały dzień lokal oferujący lekkie posiłki i przekąski przygotowywane na bazie miejscowych, organicznych produktów;
- strefę wypoczynku - sala jogi o pow. 40-60 m2, sala fitness, urządzenie infraterapeutyczne Vital Dome©, które wzmacnia odporność na stres, eliminuje toksyny z organizmu oraz wprowadza w stan odprężenia.
Pierwszy aparthotel Tulip Residences powstał w marcu tego roku w miejscowości Joinville le Pont we Francji. Następny obiekt pod tą marką przyjmie pierwszych gości już niedługo, bo w ciągu kilku tygodni. Gdzie? Na naszym rodzimym rynku, w samym sercu Warszawy!
W planach na najbliższe 5 lat jest kolejnych trzydzieści. Mają one powstawać w całej Europie. Wszystkie ma łączyć lokalizacja - w centrum miast oraz w pobliżu najważniejszych węzłów komunikacyjnych.
Co ciekawe, marka wejdzie też na rynek chiński - z inicjatywy jednego z akcjonariuszy. Plan jest taki, by do końca przyszłego roku aparthotele powstały w 25 największych chińskich metropoliach.
Wnętrza obiektów spod marki Tulip Residences powstać mają we współpracy z firmą Tremend Design i projektantką Magdaleną Federowicz-Boule.
Jesteśmy bardzo ciekawi nowej marki. A Wy?
INFORMACJA PRASOWA