mazowieckie
Organizacja konferencji, szkoleń czy spotkań biznesowych w restauracji to bardzo dobry pomysł! Tego typu miejsca sprzyjają prowadzeniu długich, inspirujących rozmów w nieco luźniejszej atmosferze, a dodatkowym atutem są oczywiście... pyszne kulinaria! Jesteśmy przekonani, że event w restauracji to odpowiedni wybór dla osób chcących zorganizować spotkanie inne niż wszystkie - takie, które zapadnie w pamięci uczestników na długie lata.
Szczególnie polecamy Moxo Restaurant & Club, czyli niepowtarzalne miejsce w centrum Warszawy. Mieści się ono dokładnie w zabytkowym budynku Fabryki Norblina, na ponad 1200 m2 industrialnej przestrzeni.
Moxo Restaurant & Club to miejsce, w którym wyjątkowe smaki spotykają się z muzyką oraz serdeczną i profesjonalną obsługą. W tym artykule napisaliśmy nieco więcej o tym, co Moxo Restaurant & Club skrywa w swoich wnętrzach.
Zostań z nami i dowiedz się, co ta restauracja ma w swojej ofercie! Zachęcamy do lektury.
Moxo Restaurant & Club to niezwykle stylowe miejsce, które przepełnione jest zachwycającymi aromatami dań. Goście mogą w niej liczyć nawet na 900 m2 przestrzeni eventowej, na której zmieści się do 600 osób w ustawieniu coctailowym. Na terenie obiektu znajdują się również: klimatyczna antresola oraz dwie strefy VIP, idealne na organizacje kameralnych spotkań biznesowych i narad. Obie strefy VIP pozwalają na zaproszenie do 20 osób. Trzeba przyznać, że każda z tych przestrzeni zaaranżowana została z dbałością o najmniejsze detale. Sale są w też w pełni wyposażone w nowoczesne rozwiązania audiowizualne.
Moxo Restaurant & Club to miejsce, w którym z powodzeniem można zorganizować szereg eventów - od konferencji i szkoleń, przez warsztaty, bankiety, kolacje firmowe czy jubileusze. Lokal ten również świetnie sprawdzi się jako tło imprez integracyjnych. Dodatkowo na wyróżnienie zasługuje fakt, że obsługa obiektu jest w stanie pomóc organizatorom na każdym etapie przygotowania imprezy, sprawiając, iż event jest dopięty na ostatni guzik.
Jak już wcześniej wspomnieliśmy, ów lokal wyróżnia się nie tylko świetną lokalizacją i wieloma możliwościami organizacyjnymi, ale też... wyśmienitym menu. Goście mogą liczyć na różnorodne kulinaria nawiązujące do tradycji Japonii i Paru. To prawdziwa gastronomiczna podróż przez niecodzienne smaki, które zapadają w pamięci na bardzo długi czas. Dania serwowane w lokalu zawsze powstają ze świeżych, aromatycznych składników, wyróżniających się wysoką jakością.
Koniecznie trzeba podkreślić, że w restauracyjnym menu znajdą coś dla siebie zarówno wegetarianie, jak i miłośnicy mięsa. Dodatkowo lokal zapewnia też muzykę na żywo, która jest atrakcją samą w sobie! Delektowanie się pięknymi dźwiękami w towarzystwie fantastycznych kulinariów i wina to zdecydowanie odpowiedni przepis na sukces każdego przedsięwzięcia!
Jeśli chcesz zorganizować event w Moxo Restaurant & Club, to musisz wiedzieć, że lokal dysponuje sceną. Warto ją wykorzystać m.in. do realizacji występów, koncertów czy innych wydarzeń kulturalnych. Dodatkowo na terenie lokalu znajdują się dwa bary z autorską kartą koktajli, wśród których z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie!
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.
Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.
Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz