mazowieckie
Styczeń i luty to karnawałowe miesiące. Gorące rytmy muzyki, szykowne stroje i pyszne jedzenie. Coraz częściej firmy łączą swoje imprezy integracyjne i firmowe z karnawałową zabawą. Hotel Panorama przygotował specjalną ofertę.
Pod Warszawą znajduje się trzygwiazdkowy hotel, który jest zarówno doskonałym miejscem na zorganizowanie konferencji, jak i na wypoczynek. To również odpowiednie miejsce na karnawałowy bal. Nowoczesne wnętrza i duże przestrzenie pozwalają zorganizować tu naprawdę huczne zabawy.
Do firm i grup zorganizowanych Hotel Panorama kieruje swoją specjalną ofertę. Już za 199 złotych na osobę można wziąć udział w niezapomnianym Balu Karnawałowym. W cenie doświadczony i utalentowany DJ, open bar całą noc oraz eleganckie i zachwycające menu. Wspaniała zabawa z gorącami rytmami znanych przebojów gwarantowana!
Imprezy karnawałowe organizowane są od minimum 60 osób.
Więcej informacji na www.hotelpanorama.pl.
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Elegancki Cristal Baltic Apart Hotel w Ustce oferuje idealne warunki do organizacji konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Przestronne apartamenty, restauracja My Thai, nowoczesne sale konferencyjne z widokiem na morze oraz bogata oferta atrakcji zapewniają niezapomniane wrażenia i komfort nad Bałtykiem.
Odkryj Parisel Palace – eleganckie centrum konferencyjno-wypoczynkowe w malowniczych Klimkach pod Łukowem. Idealne miejsce na prestiżowe wydarzenia biznesowe z nowoczesnymi salami, komfortowymi noclegami i wykwintną kuchnią.
Przed nami 6. edycja Forum Horeca Idea EVOLVING 2024 w Krakowie. Dowiedz się więcej o wydarzeniu i koniecznie weź w nim udział. Do zobaczenia!
Hotel Warszawa to miejsce, które łączy w sobie bogatą historię z nowoczesnym luksusem. Dzięki starannie przemyślanej ofercie konferencyjnej, wysokiej klasy zapleczu gastronomicznemu oraz komfortowym warunkom zakwaterowania, jest idealnym wyborem dla organizatorów wydarzeń.
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz